kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۶۹۱۶
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷

برگزاری انتخابات ۱۹ فدراسیون تا پایان سال

 
 
 
سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها از برگزاری انتخابات ۱۹ فدراسیون تا پایان سال خبر داد و گفت: سعی داریم در شرایط کاملا عادلانه و قانونی پس از انتخاب سرپرست برای فدراسیون سوارکاری، انتخابات این فدراسیون را برگزار کنیم.
آرش فرهادیان در پاسخ به این پرسش که تا پایان سال انتخابات چند فدراسیون برگزار خواهد شد، اظهار کرد: انتخابات فدراسیون‌هایی که در حال حاضر با سرپرست اداره می‌شوند پس از طی فرآیند برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران، داوران و مربیان، مطابق اساسنامه و در بازه زمانی مقرر با هماهنگی دبیر مجمع برگزار خواهد شد.
وی در پایان درباره وضعیت فدراسیون سوارکاری گفت: همان‌گونه که قبلا هم اعلام شد، هیچ‌گونه نظارتی از سوی وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری انتخابات فدراسیون سوارکاری صورت نپذیرفت، نهادهای نظارتی هم در حال بررسی این موضوع هستند و گزارش‌هایی هم دریافت شده است. معتقدم باید مطابق با قواعد و مقررات برای فدراسیون سوارکاری سرپرست انتخاب شود و در شرایط کاملا عادلانه و قانونی انتخابات این فدراسیون برگزار شود.
صحبت‌های سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها درباره شرایط فدراسیون سوارکاری و تاکید بر انتخاب سرپرست برای این فدراسیون در حالی است که بیش از ۶ هفته از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری گذشته و علی رغم آنکه وزارتخانه موافق برگزاری انتخابات نبود، هنوز یک سرپرست برای سوارکاری انتخاب نکرده است.
آیا این مدت زمان کمی برای تعیین تکلیف یک فدراسیون ورزشی است؟!