kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۶۵۵۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰

کیهان و خوانندگان

 
 
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
 
* آمریکا با اعمال تحریم به بهانه‌های مختلف سعی در افزایش فشار برای جلوگیری از شکوفایی اقتصادی کشورمان دارد. ولی ایران به عنوان یک قدرت منطقه‌ای با اقتصاد مقاومتی و نگاه به همسایگان و شرق به راحتی می‌تواند بر مشکلات اقتصادی فائق آید.
محترمی
* خداوند بر درجات تمامی شهدا و امام شهدا به ویژه شهیدان شفیع‌زاده و طهرانی‌مقدم بیفزاید که با از جان گذشتن و تربیت نیروهای مومن و متعهد در خودکفایی صنایع نظامی به ویژه صنعت موشکی و... به جایی رسیده‌ایم که امروز به جای خرید سیم‌خاردار، به صادرکننده محصولات نظامی تبدیل شده‌ایم و دشمنان به ویژه غده سرطانی منطقه از هیبت نظام به وحشت افتاده است. خدا را شکر و سلام و درود خداوند بر امام راحل و شهدای جبهه مقاومت، خداوند بر عمر و عزت رهبر حکیم و فرزانه هم بیفزاید که دکترین نظامی را به درستی تدوین و توسط سربازانش اجرا کردند که امروز کسی قادر به نگاه چپ به جمهوری اسلامی نیست.
ثامنی
*‌ حذف ارز ترجیحی و حمایت از رونق تولید در جلوگیری از قاچاق گندم، روغن و دارو و... نقش مهمی ایفا کرده است. تنها در حوزه آرد گندم شاهد صرفه‌جویی دو میلیون تنی تا پایان سال 1401 هستیم. جا دارد از دولت جهادی تقدیر و تشکر شود.
میرجعفری
* سرود جهانی، «سلام فرمانده» کشورها را یکی‌یکی درمی‌نوردد و از قاره آسیا به اروپا و آمریکا رسید. ان‌شاءالله دل‌های پاک بچه‌های معصوم و اشک‌ها و دعاهای آنها زمینه فرج حضرت‌ بقیه‌الله‌(عج) را فراهم نماید و امام المسلمین امام خامنه‌ای عزیز پرچم انقلاب اسلامی را به فرمانده کل و صاحب عصر و زمان تقدیم نمایند و شاهد برچیده شدن بساط ظلم و جور در دنیا به ویژه در غرب آسیا باشیم.
زینب قاری
* روزگاری منافقین کوردل از پادگان اشرف سابق به کمک صدام آمدند و عملیات حمله به اسلام آباد را طراحی و تا تنگه چهارزبر 34 کیلومتری غرب کرمانشاه رسیدند و البته به کمین لشکریان اسلام به فرماندهی سپهبد شهید علی صیاد شیرازی و سپاهیان اسلام با نام عملیات مرصاد افتادند و بسیاری از آ‌نها به درک واصل شدند به خیال خام خود می‌خواستند 33 ساعته به تهران برسند و تهران را فتح نمایند! اما امروز به برکت خون‌های مقدس شهیدان صیاد و حاج قاسم و دلاوران ارتش و سپاه و ناجا و شهدای حشدالشعبی، به پادگان نیروهای انقلابی عراقی تبدیل شده و در این پادگان رژه می‌روند و آن نگون بخت‌ها در خانه سالمندان آلبانی به دریوزگی مشغولند.
6960---0936
* جناب آقای پزشکیان! در دولت جدید گشت ارشاد از مدیرانی که دولت یازدهم و دوازدهم پرورش داد شروع شد و تا توانست دست پلیدشان را قطع کرد. علت واقعی این جیغ و فریاد در آنجاست. البته این که شما نمی‌خواهید ببینید بحث دیگری است.
3561---0253
* 4 سال از بازداشت غیرقانونی و خلاف کنوانسیون وین آقای اسدالله اسدی دیپلمات کشورمان در بلژیک می‌گذرد. بدعتی که آلمان و بلژیک در زمینه نقض مصونیت دیپلمات‌ها گذاشته‌اند باید دامن خودشان را بگیرد. با این چنین کشورهایی باید مثل خودشان رفتار کرد تا تأدیب شوند.
بیاتی
* حمایت از ازدواج جوانان و حمایت از زوج‌های نابارور‌، دوبخش حیاتی سیاست افزایش جمعیت است. مسئولین محترم باید بسترهای مورد نیاز را فراهم نمایند و ترس از تشکیل خانواده و فقر اقتصادی هم نباید مانع روی آوردن جوانان عزیز به ازدواج بارور شود. با اتکا به خداوند قادر متعال و ایمان به غنی بالذات و امدادهای الهی رغبت به ازدواج باید فراگیر شود.
9239---0922
* تعداد سگ‌های ولگرد در مقابل ساختمان گذرنامه و پلیس امنیت اخلاقی فاز 4 شهر‌ اندیشه شهریار آن‌قدر زیاد است که بچه‌ها جرأت بیرون آمدن از منازل را ندارند. از مسئولین امر درخواست می‌شود نسبت به جمع‌آوری آنها اهتمام ورزند.
5516---0935
* خبر کاهش قیمت برنج صحت دارد ولی در حد کاهش 35 درصدی که می‌گویند نیست بلکه بین 10 تا 15 درصد کاهش پیدا کرده است.
زیرابی
دولت کاری بکند که ثبات به بازار بورس برگردد و سهامداران بورس کمتر آسیب ببینند.
خانی
* بین قیمت مسکن و وام مسکن فاصله نجومی به وجود آمده است.به همین سبب هیچ رغبتی برای گرفتن وام مسکن وجود ندارد. یا باید وام مسکن افزایش پیدا کند یا قیمت مسکن پایین بیاید تا بتوان صاحب خانه شد.
رسول‌منش
* مغازه‌داران و رستوران‌داران خیابان شریعتی حدفاصل پل رومی تا میدان قدس با گذاشتن موانع جلوی مغازه‌های خود مانع پارک خودروها در این خیابان می‌شوند و بدتر از آن پیاده‌رو را پر از میز و صندلی برای صرف غذا کرده‌اند. عرض بنده این است چرا مامورین شهرداری با این تخلفات برخورد نمی‌کنند؟
0220---0935
* بعضی از رانندگان اتوبوس‌های تندرو در خیابان ولی‌عصر به حدی اتوبوس را از مسافر پر می‌کنند که در ایستگاه‌های طول مسیر نمی‌توان سوار اتوبوس شد. چرا فکری به حال مسافرین بین راه نمی‌کنند؟
5017---0937
* با وجودی که در میادین تره بار و برخی معابر تخم مرغ شانه‌ای ۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد چگونه برخی مغازه‌داران آن را ۱۰۰ هزار تومان می‌فروشند؟ آیا نظارتی بر این اجحاف‌ها بر مردم نیست؟ 
ابوالحسنی 
* براساس اعلام رسانه‌ها در برخی شهرها آب منطقه و محله‌ای بیش از ‌اندازه قطع می‌شود و گاهی علت را عملیات آبفـا اعلام می‌کنند. لازم است در این فصل گرما مشکل آب مردم در اسرع وقت حل شود تا مردم دچار رنج و مشقت نشوند. 
مرزبان 
* فشار آب در منطقه جنوب تهران بسیار پایین است و مردم را به مشـقت‌انداخته است. لطفا مسئولین امر به رفع مشکل اهتمام ورزند.  
حیدری