kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۶۴۰۰
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323

* هرگاه در کشور تحولات اساسی رخ می‌دهد عده‌ای فتنه‌گر، منافق به کمک دستگاههای جریان سلطه به صف می‌شوند تا مانع دیده شدن موفقیت‌ها شوند و همیشه نصف خالی لیوان را به نمایش می‌گذارند. در این یکی دو ماه اتفاقاتی چون فرصت‌های بزرگ در صادرات،‌ حذف امضاهای طلایی، سیاست‌های جدید تولید زراعی، رشد مالیات دریافتی، فراهم شدن زیرساخت ‌ تحول بزرگ در ساخت 4 میلیونی مسکن و... در کشور رخ داده ولی این عده می‌خواهند حواس ما را با خطا و زیاده‌روی یک مامور انتظامی و... پرت ‌کنند!
فراهانی
* براساس نظر کارشناسان اقتصادی هیچ راهی جز حذف ارز ترجیحی نبود و الا دولت در ابتدای 4 سال اول دولت خود اقدام به این کار چالش برانگیز نمی‌کرد. اگر مردم و فعالان اقتصادی صبر پیشه کنند قطعا از نتایج آن که ثبات قیمت‌‌ها و رونق تولید و بی‌رونقی قاچاق و رانت‌خواری است راضی خواهند بود.
زارعی‌پور
* شکایت برخی خبرنگاران از رئیس‌جمهور این است که با سفرهای استانی و پرکاری خود خواب و استراحت روزهای تعطیل و روز جمعه ما را هم گرفته است. در حالی که در دولت قبل جمعه‌ها هم مانند اکثر روزهای هفته، در حال استراحت بودیم!
پناهی
* نشست آستانه در تهران پس از دو سال وقفه با حضور سران کشورهای ایران، روسیه و ترکیه نشان داد همگرایی منطقه‌ای می‌تواند منجر به حل مشکلات منطقه بشود و نیازی نیست تا کشورهای فرامنطقه‌ای در مسائل منطقه‌ای دخالت داشته باشند.
رجب پور
* از ابتدای انقلاب تاکنون آمریکایی‌ها کوچک‌ترین نشانی از حسن نیت نسبت به ما نشان ندادند بلکه هر جا توانستند علیه ایران قطعنامه صادر کردند و هر چقدر توانستند ما را مورد تحریم‌های ظالمانه قرار دادند.
ولی‌نژاد
* اظهار نظر اخیر آقای کمال خرازی رئیس ‌شورای روابط خارجی ایران در مورد توان ساخت سلاح هسته‌ای در کشور مطلب به‌جایی بود که در جواب
لاف در غریبی بایدن در کنفرانس جده و اظهارات نخست‌وزیر نو رسیده اسرائیل که گفته بود حمله نظامی به ایران اخلاقی است بیان شد.
عاطفی
* رعایت حجاب در جامعه به صورت قانون درآمده است. معتقدم قانون باید رعایت شود ولی شیوه اجرای این قانون و برخورد با تخلف‌کننده از این قانون ظرافت خاص خودش را می‌طلبد که باید مورد توجه تک تک مجریان قانون باشد.
انصاری
* اینکه امارات اعلام کرده خواستار هیچ ائتلاف و تشکلی علیه ایران نیست اقتدار کشور و ملت ما را می‌رساند که باید از آن پاسداری کرد.
صدری
* رئیس‌جمهور آمریکا در ادعای گستاخانه‌ای اعلام کرده آمریکا منطقه غرب آسیا را ترک نخواهد کرد. بنویسید مگر اختیار دست آمریکایی‌ها است که نخواهند منطقه را ترک کنند. نیروهای مقاومت آنان را مجبور به ترک منطقه خواهند کرد.
طوقانی
* آمریکای جنایتکار و آل‌سعود علیه دستیابی ما به سلاح هسته‌ای بیانیه مشترک صادر می‌کنند! در حالی که به خوبی می‌دانند سیاست جمهوری‌ اسلامی که بارها رسانه‌ای شده و امام خامنه‌ای نیز چندین بار تکرار کرده‌اند که ما به دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم و شرعاً آن را حرام می‌دانیم. این تظاهر به حماقت هراز چندگاه از سوی غربی‌ها به عنوان خطر جمهوری اسلامی رسانه‌ای می‌شود.
غفاری
* دستگاه قضایی کشور سوئد کسانی را به عنوان شاهدان دادگاه آقای حمید نوری قرار داده که دستشان تا مرفق به خون مردم کشورمان آلوده است و بیش‌از 17 هزار نفر توسط آنان به شهادت رسیده‌اند. دستگاه دیپلماسی و مسئولین امر اقدام متناسب نمایند.
شمائلی
* حمله روزنامه‌های زنجیره‌ای به جشن 10 کیلومتری غدیر و همسویی آنان با بغض و عناد نشریات و شبکه‌‌های سعودی انگلیسی واقعا مایه تاسف است. غدیر و بزرگداشت این عید بزرگ که به جناح خاصی تعلق ندارد. چرا برخی این قدر غرب‌زده‌اند که ناراحتی غرب را نمی‌توانند تحمل کنند؟پس آن لاف آزادی‌خواهی‌شان چیست!
خلیلی
* ابتکار خوب و جدید مهمونی 10 کیلومتری عید سعید غدیر امسال در تهران به عنوان یک سنت حسنه برای همیشه در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی پا برجا خواهد ماند.
مسعودی
* جشن روز غدیر به صورت یک گردهمایی و راهپیمایی 10 کیلومتری که با استقبال بی‌نظیر مردم تهران همراه شد یک اجتماع باشکوه شادی‌آفرین و یک عید دیدنی دست‌جمعی ایرانی بود. از برگزارکنندگان این مراسم مهمونی میلیونی تقدیر و تشکر می‌کنیم.
شهیدی
* عده‌ای از مدعیان اصلاح‌طلبی تاجزاده محکوم امنیتی را‌ اندیشه‌ورز منتقد نامیده‌اند. در جواب آنان باید گفت نتیجه این به تعبیرشما ‌اندیشه‌ورزی او و همفکرانش همواره نفع اجانب بوده است.هیچ گاه یادمان نمی‌رود که در فتنه 88 مسئولان رژیم صهیونیستی اعلام کردند این جماعت در ایران سرمایه‌های ما در داخل ایران هستند.
حدادی
* روزنامه جمهوری اسلامی به ارگان‌ تخریب و سیاه‌نمایی غربگرایان علیه دولت انقلابی و جهادی سیزدهم تبدیل شده است. گرچه عرض خود می‌برد و زحمت ما می‌دارد.
دولابی
* تعطیلی ادارات در ایام آلودگی هوا راهکار ی موقتی است. باید مسئولین امر تدابیر اساسی برای رفع آلودگی‌ها داشته باشند.
برهانی
* تجویز داروهای برخی از بیماری‌ها مثل دیابت (داروی سینوریتا) در نسخه پزشک از 60 تا 129 به 30 عدد کاهش یافته و این‌، بیماران را مجبور می‌کند هر ماهه به پزشک مراجعه و درخواست دارو نمایند. مسئولین وزارت بهداشت لطفاً مشکل این عزیزان را رفع نمایند.
احمدوند
* از شهردار انقلابی و جهادی درخواست می‌شود عدالت را درباره خطوط مترو برای همه مناطق تهران جزو برنامه‌های خود قرار دهند. متأسفانه برخی مناطق مثل 17 و 18 کمترین برخورداری را از خطوط مترو دارند.
عطاری
* سایت تهران من گاهی با مشکل باز می‌شود علت آن تلفن همراه ماست یا مشکل از سوی سایت است؟
وفایی
* با توجه به اینکه تا به حال هزاران میلیارد تومان برای راه‌اندازی قطار سریع‌السیر اصفهان- تهران هزینه شده است برخی خبرهای ناخوشایند از احتمال تعطیلی این طرح به خاطر هزینه‌های زیاد سخن می‌گویند که امیدواریم این خبر بد صحت نداشته باشد و مسئولین امر با همت و تلاش جهادی به اتمام این طرح سرعت بخشند.
صمدی‌پور
* سگ‌های ولگرد در پردیس و بومهن مشکلات زیادی برای مردم منطقه بوجود آورده است. شهرداری‌ها به طور اساسی به رفع مشکل اهتمام نمایند.
راوی