kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۶۲۱۴
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶

دستگیری عاملان قتل «مجید عبدالباقی» در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری پنج نفر عاملان تیراندازی منجر به قتل مجید عبدالباقی برادر مالک ساختمان متروپل خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین زلقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به‌دنبال وقوع یک‌ فقره تیراندازی منجر به قتل فردی به هویت مجید عبدالباقی با سلاح جنگی در منطقه امیری آبادان، بلافاصله دستورات ویژه برای شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی صادر شد. زلقی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی پنج نفر از عاملان طراحی و تیراندازی را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیات‌های منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری به‌کار رفته در قتل و همچنین خودروی ساینا که به وسیله آن فرد مقتول را تعقیب می‌کردند، کشف شد.
فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس صراحتاً به بزه ارتکابی اعتراف کردند، گفت: تحقیقات برای کشف ابعاد مختلف پرونده در دست بررسی است. همچنین متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
انگیزه عاملان قتل مجید عبدالباقی
اعلام شد
سردار مهدی حاجیان سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور هم با اشاره به بازداشت عاملان قتل برادر مالک ساختمان متروپل در آبادان درباره انگیزه این افراد از ارتکاب به قتل گفت: براساس بررسی‌های اولیه، اختلافات شخصی انگیزه قاتلان از این اقدام بوده
است.