kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۳۹۸۹
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳

تمدید مهلت ارسال آثار به جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی(اخبار ادبی و هنری)

دبیر اجرایی دومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت از تمدید مهلت ارسال آثار پژوهشی به دبیرخانه جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
 
 
 
حسن علایی فعال، با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار برای جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی رو به اتمام است، اظهار داشت: تاکنون بیش از ۶۰ درصد کتاب‌های منتشر شده در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به دبیرخانه ارسال شده است و آنها را جمع‌آوری کرده‌ایم.
وی از درخواست برخی از پژوهشگران، نویسندگان و ناشرین برای تمدید مهلت آثار به جشنواره شهید سلیمانی گفت و بیان کرد: در ارتباطاتی که با این عزیزان داشته‌ایم، متوجه شدیم که برخی از آنها در جریان فراخوان قرار نگرفته‌اند. به همین علت آنها از دبیرخانه درخواست تمدید مهلت ارسال آثار را داشته‌اند تا بتوانند آثار خود را به‌موقع برسانند.
دبیر اجرایی جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: با توجه به اینکه بنای دست‌اندرکاران جایزه شهید سلیمانی بر جمع‌آوری حداکثری آثار است، لذا دبیرخانه جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی مدت ارسال آثار را تا دو ماه آینده یعنی تا پایان مردادماه تمدید کرده است.
وی درباره پایان‌نامه‌ها نیز گفت: اکثر پایان‌نامه‌های دکتری سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ شناسایی شده‌اند و در حال حاضر با مراکز دانشگاهی تعاملاتی را داشته‌ایم تا این پایان‌نامه‌ها را به دبیرخانه ارسال کنند.
علایی فعال در خاتمه گفت: پژوهشگران، نویسندگان و ناشرین می‌توانند آثار پژوهشی خود را طی سه نسخه به آدرس دبیرخانه جایزه شهید سلیمانی ارسال کنند.