kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۳۵۵۰
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶
ترور مریلا زارعی توسط رسانه‌های معاند

اظهارات مریلا زارعی در پاسداشت شهدا خشم پادوهای غرب را برانگیخت

مریلا زارعی این روزها با نقش همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد از شهدای هسته‌ای کشورمان در فیلم «هناس» روی پرده سینماهاست. وی در فیلمی ضدترور بازی کرده، اما توسط بی‌بی‌سی فارسی و من‌وتو و فعالان توئیتری وابسته به جوخه‌های ترور، ترور رسانه‌ای شده است!

مریلا زارعی در مراسم اکران مردمی فیلم «هناس» گفت که «شهدا مظلومانه رفتند تا ما در امنیت و آرامش باشیم» و «اشتباه یک مسئول را به پای یک سیستم نگذاریم» و رسانه‌هایی چون بی‌بی‌سی فارسی و من‌وتو همراه با لشکر توئیتری سازمان تروریستی منافقین، این بار تلاش دارند تا علیه این بازیگر بی‌حاشیه و توانمند سینمای ایران فضا‌سازی کنند تا به این وسیله زمینه را برای انزوا و حذف وی از سینما فراهم کنند.
این بازیگر که اتفاقا سیاسی نیست و فقط در یک تریبون، دین خود را به کشور‌، مردم و شهدای سرزمینش ادا کرده است، اما رسانه‌های مخالف نظام و حامی جشنواره‌های غربی، همواره هنرمندان و سینماگرها را وطن‌فروش می‌خواهند و تحمل شنیدن چنین اظهاراتی از یک بازیگر مشهور و مطرح در سینما را ندارند.
در این شرایط، نهادهایی چون سازمان سینمایی و صداوسیما باید پشتیبان چنین بازیگرانی باشند و قدر بازیگرانی که به ساز دشمنان و جشنواره‌های خارجی نمی‌رقصند را بدانند.