kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۳۳۵۰
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵

معزولی که ژست طلبکار گرفت! (نکته ورزشی)

در یکی‌، دو شماره گذشته و در همین ستون به بهانه صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان درباره حرمت و اینکه ورزش ایران محترم است از توهین‌های صورت گرفته بر جامعه فوتبال نوشتیم و بر این نکته تاکید کردیم که حفظ و رعایت این احترام در گروی هشیاری و پاسداری اهالی ورزش‌، خاصه متولیان و مدیران ورزش است.

 

سرویس ورزشی-

در همین مطالب به تلاش نفوذی‌ها برای قبح شکنی در ورزش اشاره شد؛ و اینکه برخی از جمله کارشناسان دلسوز و اهل فن زود متوجه شدند که با یک جریان بی‌حیا و وقیح طرف هستند و شوربختانه مسئولان فوتبال هم آنها را همراهی می‌کنند. نتیجه این همراهی منجر به آن شد که رئیس‌فدراسیون چند روز پس از سریع‌ترین صعود به جام جهانی! از کار برکنار شود.
با توجه به آنچه نوشتیم و آنچه که منجر به عزل رئیس‌فدراسیون فوتبال شد، بار دیگر باید بر این نکته تاکید کنیم که دلیل اصلی برکناری آن فرد‌، سکوت و حتی رفتار تشویق‌آمیز مقابل قبح شکنی و کثافتکاری اخلاقی‌ای بود که در اردوی بی‌در و پیکر تیم ملی رخ داده بود.
از این‌جا به بعد جریانات و باندها و سایت‌های ضد اخلاق و احترام در ورزش و جریانات مروج لا ابالی‌گری و بی‌بند و باری اخلاقی در ورزش ‌که غافلگیر شده و هوا را پس دیدند در یک حرکت رسانه‌ای هماهنگ طبق معمول در جهت فریب مردم و انحراف افکار عمومی یا همان بینندگان عزیز و ارجمند! به میدان آمدند تا چنین القاء و تبلیغ کنند که علت برکناری آن فرد‌، مالی بوده و به پاداش‌های کلان و حقوق‌های نجومی و ریخت و پاش‌ها و... مربوط می‌شود و اصلا بحث اخلاق و کثافتکاری و قبح شکنی و هنجار زدایی و این حرف‌ها نبوده است.
البته این جریانات خبیث تا حدی هم موفق شدند، تا آنجا که امروز رئیس‌معزول‌، نقش و ژست طلبکار به خود گرفته که همه مسائل مالی‌،
« قانونی» بوده‌، وانگهی مگر این ریخت و پاش‌ها و... در فدراسیون‌های قبلی نبوده‌، چرا فقط با من برخورد می‌شود و...؟!، یعنی طبق معمول عده‌ای نابکار حرامخوار، با توهین به شعور مردم قصد دارند اصل صورت مسئله را تغییر دهند تا بتوانند در آینده هم در جهت منافع حرام و نامشروع خود به فعالیت‌های ضد اخلاقی و حرمت شکنانه ادامه دهند و...
و البته سر اهل فن را که نمی‌توانند کلاه بگذارند و آنها به ضرب« اعتبار» و « احترامی» که نزد عامه اهالی ورزش- نه عوضی آمده‌های فرصت‌طلب- دارند جلوی این جریانات پلید با تمام توان و قدرت می‌ایستند و در افشاء و رسوا کردن آنها آنی غفلت و لحظه‌ای تردید به خود راه نخواهند داد.
کلام آخر اینکه‌، آقای سجادی عزیز که حرف‌های خوبی در مورد «احترام» و « عدالت» و... می‌زنید! حمله به احترام و حرمت‌ها در ورزش‌، جدی است. اگر یک هزارم آنچه در فوتبال پایه تهران می‌گذرد- و همه از حرمت شکنی‌های فجیع حکایت می‌کند- راست باشد باید به حال خودمان و فردای قیامت‌مان خون‌گریه کنیم. آقای وزیر! مفسدان و هنجارشکنان ضد ایران و مردم ایران و ورزش ایران - که فقط و فقط طرفدار منافع خود هستند- هجمه سنگینی را علیه سلامت ورزش کرده‌اند و تا آنجا پیش رفته‌اند که عزیزترین و محترم‌ترین تیم یک کشور -یعنی تیم ملی- را تسخیر کرده و یکی از نوچه‌های گوش به فرمان و اجیر شده خود را به عنوان «سرمربی»!!! بر روی نیمکت آن نشانده‌اند.
آقای سجادی! ما مقابل این هجوم به وظیفه خود عمل می‌کنیم. شما هم به حرف‌های خود وفادار باشید و به وظیفه‌تان عمل کنید.