کد خبر: ۲۴۳۱۱۹
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸
سخنگوی شهرداری تهران: 

هیچ‌کدام از سوابق شهروندان یا اطلاعات سامانه‌ها در حمله سایبری پاک نشده است

 
 سخنگوی شهرداری تهران اعلام کرد که هیچ‌کدام از سوابق شهروندان یا اطلاعاتی از حافظه‌ها پاک نشده و دوربین‌ها هم روشن است. 
به گزارش ایسنا، مطهر محمدخانی در صفحه مجازی خود نوشت: «شهرداری همزمان در جبهه سایبری با دشمنان مردم ایران و برخی بداخلاقان داخلی در حال مبارزه است.
 هیچ‌کدام از سوابق شهروندان یا اطلاعاتی از حافظه‌ها پاک نشده، دوربین‌ها هم روشن است. تنها برخی خدمات به صورت آفلاین انجام می‌شود و در روزهای آینده تمام سرویس‌های آنلاین در دسترس خواهد بود.»
طی چند روز گذشته حملات خرابکارانه به برخی سامانه‌های خدماتی شهر تهران صورت گرفت که شهرداری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ این حملات با هدف ایجاد نارضایتی و اختلال در خدمت‌رسانی به مردم عزیز صورت گرفت که در همان لحظات ابتدایی توسط کارشناسان فنی، تشخیص و کنترل بر فرآیندها و سامانه‌ها ایجاد شد.