kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۲۸۰۶
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۹

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

بدون شرح

محمد با انتشار این تصویر نوشت:«روز دختر مبارک!....»
روز دختر از زاویه‌ای دیگر

کاربری با انتشار این تصاویر نوشت: «شما از دخترانی یاد کردید که بر جنازه پدر شهیدشان اشک ریختند و من از دخترانی یاد کنم که مجاهدین‌خلق و کومله با ترور آنها قامت پدرانشان را خم کردند! روز دختر صلواتی به روح پاک‌شان هدیه
کنید.»
آمریکا چگونه تطهیر می‌شود؟
کاربری نوشت:«فیلم موهن عنکبوت مقدس با موضوع قتل‌های زنجیره‌ای در جشنواره بین‌المللی کن وقتی مقام میاره که آمریکا با حدود 3200 فقره قتل زنجیره‌ای رتبه اول (19 برابر انگلیس با رتبه دوم) رو کسب کرده! 68درصد از قتل‌های سریالی فقط در آمریکا رخ داده! آیا جایزه‌ای به چنین فیلمی از آمریکا
داده شده؟ »
سکوت یا وطن فروشی؟
کاربری نوشت:«یک سؤال: اگر استفاده از تریبون جشنواره کن، برای رساندن صدای مردم تحت فشار مطلوب است، چرا خانوم فرشته حسینی به عنوان یک افغان، نسبت به جنگ، خونریزی، فلاکت، تحریم و بدبختی‌های افغانستان هیچ واکنشی نشون نداد؟ وطن‌فروشی ترانه علیدوستی در لگد زدن بدتره یا بی‌توجهی فرشته حسینی؟»
رشد دریافت وام ازدواج
وحید یامین پور(معاون امور جوانان وزارت ورزش):« در فروردین و اردیبهشت امسال، ۸۳۸۵۷ نفر از متقاضیان، وام ازدواج را دریافت کرده‌اند؛(۱۷۴ درصد رشد نسبت به مدت مشابه پارسال) اما براساس گزارش‌ها برخی شُعب با تخطی از دستورالعملها درخصوص ضامن برای متقاضیان مشکل ایجاد می‌کنند. با وزیر محترم اقتصاد قرار گذاشتیم نظارت را تقویت
می‌کنیم. »
چطور 8 سال چیزی نگفتید؟
امین غضنفری:« هم معترضیم هم ناراحت ولی یه خواهشی دارم از اصلاح‌طلبا لطفا رمزی که در دولت قبل وقتی دلار از
۳ تومان رسید به ۳۰ تومان و شما را ۸ سال ساکت نگه داشت به ماهم بگین.»
بازگشت کوپن به فرانسه
سید مصطفی موسوی نژاد: «تلویزیون فرانسه از آغاز توزیع کوپن‌های غذایی با مبلغ ۵، ۲۰ و ۳۰ یورویی برای شهروندان این کشور به منظور جبران کاهش قدرت خرید مردم به دلیل افزایش قیمت‌ها در این کشور خبر داد.‌ای بابا، فرانسه هم برگشت به شرایط کوپن در دهه شصت ایران! »
فرقی نداره هدف سیاه‌نماییه
محمد شیرازی: «هر وطنفروش دیگه‌ای هم این نقش روبازی می‌کردجایزه کن رومیگرفت،چون این جایزه فقط سیاسیه نه هنری.مگه نمیگن سینمای قبل ازانقلاب بهتربوده؟ پس چرادر۳۲سال قبل انقلاب فقط یک ایرانی ودر۳۰سال گذشته۴۰ ایرانی برنده جشنواره کن شدن؟!! چون فقط به بیشرفهایی داده میشه که ایران روسیاه‌تر نشون بدن. »
سخاوت ملکه خبیث
عبدالرحیم انصاری: «در حالی که آمارها از افزایش کارتن خوابی و زباله گردی در انگلیس حکایت دارد‌، ملکه سخاوتمندانه میلیونها پوند در اختیار BBC فارسی می‌گذارد تا برای من و شما برنامه بسازد. ایرانی! نمک میخوری نمکدان نشکن! »
راهش اینه
فرهاد تقی دوست:« ‏تولید آثار فاخر توسط افراد دغدغه مند و انقلابی، مهم‌ترین و بهترین و اثرگذارترین روش ممکن برای مقابله با فیلم‌های موهن و هنجارشکنانه‌ای مثل عنکبوت مقدس است‌، مصداق عینی سرود سلام فرمانده است که بساط شستشوی مغزی موزیک‌های خانمانسوز آنطرف آبی‌ها را جمع کرد...»