kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۲۷۷۴
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳
برنامه‌ریزی برای بازی‌های تدارکاتی

وزیر ورزش: در کنار تیم ملی فوتبال خواهیم بود

 

وزیر ورزش گفت: ما هم مثل مردم عزیز در این چند ماه منتهی به مسابقات جام جهانی در کنار تیم ملی خواهیم بود.
حمید سجادی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره وضعیت تیم ملی فوتبال کشور گفت: ما به عنوان وزارت ورزش و جوانان در ارتباط با حمایت از برنامه‌ها و امیدبخشی به تیم ملی و نظارت‌هایی که داریم در کنار تیم ملی هستیم و ما هم مثل مردم عزیز در این چند ماه منتهی به مسابقات جام جهانی در کنار تیم ملی خواهیم بود و این بار همه دوست داریم کیفیت عملکرد تیم ملی نسبت به گذشته متفاوت باشد.
وی درباره ارتباط وزارت ورزش با وزارت خارجه برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های خارجی تصریح کرد: از ظرفیت وزارت امور خارجه بسیار استفاده می‌کنیم و از وزیر محترم خارجه و معاون محترم وزیر تشکر می‌کنم که پیگیر کارها هستند و مشورت‌های لازم را می‌دهند و مثلثی بین ما و وزارت خارجه و فدراسیون فوتبال است و با هماهنگی و مشورت و فرصت‌هایی که وزارت خارجه دارد و رایزنی‌هایی که صورت می‌گیرد، برای اردوهای مشترک و بازی‌های تدارکاتی برنامه‌ریزی داریم. تیم کار خود را پیش می‌برد و من در خدمتشان هستم.
وزیر ورزش درباره اینکه وزارت ورزش چه اقدامات حقوقی برای بازی لغو شده تیم ملی فوتبال کشورمان با کانادا انجام می‌دهد، گفت: ما ستاد اصلی را تشکل دادیم و با اعضاء و حضور نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط مشورت‌های لازم را می‌دهند و تصمیمات را گرفتیم و مکاتبات انجام شده و از ظرفیت وزارت خارجه استفاده کردیم. فدراسیون دو نامه مکاتبه کرده و منتظرپاسخ فدراسیون فوتبال کانادا هستیم.
سجادی درباره اینکه در اردوی قطر چه بازی تدارکاتی برای تیم ترتیب داده شده است‌، اعلام کرد: گزارشی ندادند و بنده هفته آینده ماموریتی دارم و در قطر هستم و فرصت مناسبی است که به خاطر جام جهانی در قطر باشم و در کنار تیم ملی هستم و در این یکی دو روز از فدراسیون بپرسید.