kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۲۳۶۱
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان: 

تنها راه مقابله با جنگ ادراکی دشمن جهاد تبیین است

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز تحقق جهاد تبیین امری ضروری است گفت: دشمن با ایجاد فضای رسانه‌ای به‌دنبال مدیریت ادراک جامعه است تا به مردم القا کند که مسیر را اشتباه رفته‌اند.
 
 
همدان- خبرنگار کیهان:
 
آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی در هفتمین نشست مجمع پیشکسوتان همدان با بیان اینکه دفاع مقدس فرصت رشد و تربیت را برای خیلی از انسان‌ها فراهم کرد افزود: دوران طلایی دفاع مقدس، ایام‌الله است و به هر شکل ممکن باید این فرهنگ را در کشور زنده نگاه داشت.  وی با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد» و این یک واقعیت است عنوان کرد: انقلاب اسلامی بر اساس حرکت انبیاء شکل گرفت تا آرمان‌های الهی در جامعه محقق شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان هدف از انقلاب را نه برای قدرت رسیدن شخصی خاص بلکه برای تحقق آیات الهی در جامعه عنوان کرد و گفت: بدون تردید اگر کسی غیر از این هدف انقلاب کرده هم سر خودش کلاه رفته و هم به مردم خیانت کرده است. وی با بیان به اینکه امروز در جامعه خصوصا در عرصه اقتصادی با مشکلاتی مواجه هستیم خاطرنشان کرد: باید برای رفع مشکلات با تمام وجود قدم برداشت زیرا دشمن در این خلا با ایجاد فضای رسانه‌ای ذهن افراد را مدیریت می‌کند.
آیت‌الله شعبانی با تاکید بر لزوم جهاد تبیین و بیان دستاوردها، تصریح کرد: آزاد‌سازی خرمشهر بسیار سخت‌تر از حل مشکلاتی بود که امروز با آن رو‌به‌رو هستیم پس با هم‌افزایی بخش‌های مختلف می‌توان مسائل و مشکلات را حل کرد.