kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۲۳۲۲
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲

تمهیدات تاکسیرانی و اتوبوسرانی برای مراسم بزرگ «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی

 
 
سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهر تهران در اطلاعیه‌های جداگانه از تمهیدات ویژه برای تسهیل در رفت و آمد شرکت‌کنندگان در مراسم «سلام فرمانده» که عصر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود خبردادند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی تهران به خبرگزاری فارس گفت: تمهیدات ویژه‌ای توسط سازمان اتوبوسرانی برای مراسم بزرگ سلام فرمانده در ورزشگاه آزادی در کنار دستگاه‌های دیگر همچون سازمان تاکسیرانی و شرکت بهره‌برداری مترو تهران در نظر گرفته شده تا شهروندان بتوانند راحت‌تر در مسیر رفت و برگشت به ورزشگاه آزادی جابجا شوند. بر همین اساس تقویت خطوط مختلف و استفاده از حداکثر ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته و پیش‌بینی شده است.
بهرام نکاحی با اشاره به اینکه تمرکز برنامه‌ها بر روی بازگشت مسافرین و پایان مراسم است، افزود: پیش‌بینی می‌کنیم که پیک آمار مسافران مربوط به لحظه خروج و بازگشت آنها باشد بر همین اساس علاوه‌بر افزایش ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی در خطوط ویژه منتهی به ورزشگاه آزادی حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ اتوبوس در مسیرهای مختلف به این منظور برای جابه‌جایی شرکت کنندگان مراسم اجتماع بزرگ سلام فرمانده در نظر گرفته شده است.
همچنین معاون نظارت بر امور مناطق تاکسیرانی تهران به فارس گفت: حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ ون برای جابه‌جایی رایگان مسافران از پارکینگ‌های داخل و خارج از ورزشگاه به استادیوم در نظر گرفته شده است.
وحید سرلک افزود: همچنین از محل مترو استادیوم آزادی، مترو ارم سبز در خط ۴، مترو چیتگر و فضای پیست ماشین سواری ورزشگاه ون‌ها مسافران را به سمت استادیوم جابه‌جا می‌کنند.