kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۲۳۰۶
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱

قید سفر تفریحی به کانادا را بزنید!(نکته  ورزشی)

 
 
 
سرویس ورزشی-
اولین بازی دوستانه تیم ملی در راستای آماده‌‌سازی برای حضور در جام جهانی 2022 قطر قطعی شد و ایران در ونکوور با کانادا دیدار خواهد کرد. البته این تقابل احتمالی به میزبانی کانادا حواشی بسیار زیادی را به دنبال داشته و حالا در فاصله کمتر از دو هفته تا برگزاری، همچنان ابهامات در این‌باره زیاد هستند. 
طی یکی‌، دو روز اخیر برخی رسانه‌ها مدعی شده‌اند که روادید اعضای تیم ملی روز 16 خرداد منقضی خواهد شد و این بدان معنی است که کاروان ایران برای خروج از کانادا تنها یک روز زمان خواهد داشت.
این محدودیت عجیب وضع شده بدان معناست که تیم ملی فوتبال ایران پس از بازی با کانادا باید به سرعت این کشور را ترک کند و اردوی تدارکاتی خود را در محلی دیگر ادامه بدهد آن هم در شرایطی که ایران این فرصت را دارد که در فیفا دی پیش رو سه بازی تدارکاتی برگزار کند.
همین یک مورد نشان می‌دهد که رفتار کانادایی‌ها توهین‌آمیز بوده و اگر مسئولان فدراسیون فوتبال‌ اندکی برای تیم ملی ارزش قائل باشد و بتوانند خودشان را مجاب کنند که قید سفر به کانادا را بزنند، همین امروز برگزاری بازی تدارکاتی 15 خردادماه را لغو می‌کنند.
واقعا کانادا کجای فوتبال دنیاست که ما برای برگزاری بازی تدارکاتی با این تیم باید چنین شرایطی را تحمل کنیم؟!
این بازی با شرایطی که برایش رقم خورده نه بار فنی دارد و نه مالی ولی از بد حادثه مسئولیت فدراسیون فوتبال به دست کسانی افتاده که برای برپایی تور تفریحی کانادا لحظه شماری می‌کنند!
آقای وزیر محترم ورزش؛ شما که در صحبت‌هایتان از لزوم حفظ احترام ورزشی‌ها می‌گویید چرا مقابل بی‌حرمتی‌ها نمی‌ایستید و اجازه می‌دهید در سکوت و انفعال شما یکسری افراد برای فوتبال تصمیم بگیرند که منافع ملی را تشخیص نمی‌دهند.