kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۲۳۰۵
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱
در فاصله چند روز تا مجمع

نقشه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خراب شد

 
 
 
 
نشست اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که می‌توانست در سرنوشت مجمع روز دهم خرداد تاثیرگذار باشد به دلیل به 
حد نصاب نرسیدن اعضا تشکیل نشد تا نقشه برخی اعضا درست از آب در نیاید.
پس از اتفاقات ماه‌های اخیر قرار است روز ۱۰ خرداد مجمع فدراسیون فوتبال با دستورالعمل‌های مشخص برگزار شود که یکی از مهم‌ترین‌هایش تصمیم نهایی در مورد شهاب الدین عزیزی خادم رئیس‌معزول است. فردی که با حکم کمیته اخلاق دو سال از فعالیت‌های فوتبال محروم شده است.
یکی دیگر از مواردی که قرار است در مجمع فدراسیون فوتبال پیرامون آن تصمیم گیری شود، برکناری چند عضو دیگر هیئت رئیسه توسط اعضای مجمع است که همین امر برگزاری نشست‌های اخیر هیئت رئیسه را تحت‌الشعاع قرار‌داده است.
در شرایطی که قرار بود دیروز آخرین نشست اعضای هیئت رئیسه قبل از مجمع برگزار شود، میرشاد ماجدی و شهره موسوی غیبت داشتند تا با وجود حضور چند عضو دیگر، جلسه به حد نصاب نرسد و رسمیت نداشته باشد.
به گزارش مهر برخی اعضای هیئت رئیسه در‌اندیشه طراحی نقشه‌ای برای لغو مجمع روز دهم خرداد بودند اما با غیبت سرپرست فدراسیون و یکی از اعضا جلسه به حد نصاب نرسید تا وضعیت پیچیده‌تر از قبل شود.
مهرداد سراجی، بهرام رضاییان، احسان اصولی، خداداد افشاریان، احمدرضا براتی و طهمورث حیدری اعضایی بودند که دیروز در فدراسیون فوتبال حاضر شدند اما به دلیل غیبت دو عضو دیگر نتوانستند تشکیل جلسه دهند.
در این نشست همچنین باید در مورد برنامه‌های تیم ملی فوتبال و موارد مورد نظر در مجمع روز ۱۰ خرداد بحث و تبادل نظر می‌شد.
احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال در هنگام ترک فدراسیون فوتبال با بیان اینکه جلسه به حد نصاب نرسید و تصمیم خاصی هم اتخاذ نشد گفت: از سرپرست فدراسیون فوتبال درخواست جلسه داده‌ایم و اگر شرایط فراهم شود روز پنجشنبه جلسه هیئت رئیسه برگزار خواهد شد.