kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۲۲۹۷
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۱

خواندنی از ورزش ایران

 
 
* غلامرضا شعبانی بهار به عنوان رئیس‌فدراسیون تیراندازی با کمان برای 4 سال آینده انتخاب شد. شعبانی بهار که در 4 سال گذشته نیز ریاست فدراسیون را برعهده داشت، در مجمع انتخاباتی دیروز رقابت نزدیکی با محسن باقریان داشت. حجت‌الله واعظی، محسن باقریان، رضا کیارستمی، غلامرضا شعبانی بهار، محمدعلی حسینی و سکینه قاسم پور 6 کاندیدای واجد شرایط ریاست در مجمع انتخابات فدراسیون تیروکمان بودند. این مجمع به ریاست پولادگر آغاز شد و بعد از رای‌گیری انجام شده، شعبانی بهار با 34 رای به عنوان رئیس‌فدراسیون برای 4 سال آینده معرفی شد. محسن باقریان 22 رای و سکینه قاسم پور هم یک رای به دست آوردند. بدین ترتیب بعد از دوره کوتاه سرپرستی احمد گواری، بار دیگر شعبانی بهار به اتاق ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان بازمی‌گردد.
*تیم بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان دیروز در رقابت‌های آسیا و اقیانوسیه که در تایلند در حال برگزاری است، به مصاف تیم مالزی رفت که این دیدار با نتیجه ۸۲ بر ۳۶ به نفع تیم ملی ایران به پایان رسید.ملی‌پوشان کشورمان با این پیروزی در صدر جدول گروه خود قرار گرفتند و راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شدند.تیم ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، امروز(پنج‌شنبه) به مصاف تیم فیلیپین خواهد رفت.هم‌چنین تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان نیز دیروز در رقابت‌های آسیا و اقیانوسیه، برابر تیم ژاپن به میدان رفت و ۸۵ بر ۲۱ نتیجه را واگذار کردند.بانوان بسکتبال با ویلچر، امروز(پنج‌شنبه) به مصاف تیم ملی استرالیا می‌روند.
*غلامرضا مومنی‌مقدم سرمربی تیم والیبال جوانان ایران ۱۸ بازیکن را به اردوی چهارم آماده‌‌سازی این تیم در تهران فراخواند. تیم والیبال جوانان ایران به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا که از ۳۱ مرداد تا هفتم شهریور سال ۱۴۰۱ در کشور بحرین برگزار می‌شود، آماده می‌کند.