kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۲۲۵۳
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱

#  پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 
 
   روحیه بسیجی
 محمد شیروانی با انتشار این تصویر نوشت: «مردم در حوالی متروپل آبادان چند ایستگاه صلواتی برپا کردند! این روحیه بسیج شوندگی نعمت خداست به مردم ایران؛ ما همه از یک پیکریم.»
 مجاهد واقعی
 فربد ابراهیمی با اشاره به شهید صیاد خدایی نوشت: «پدرخانمش می‌گه ماشین مال اداره بود خونه اش هم اجاره ای، تا اینجا قابل درک است، اونجا که گفت به امام حسین بچه اش رو با این ماشین مدرسه نمی‌برد می‌گفت اشکال شرعی دارد فرو ریختم! آقایان مسئول باید این یک جمله بیدارتون کند! همین.»
 در تاریخ بنویسید
 کاربری در رثای شهید صیاد خدایی نوشت:«در تاریخ بنویسید، رزمنده مخلص سرهنگ نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همان نیروی قدسی که دشمنانش تروریست و مزدورش می‌خوانند! در سطح پایین ترین خودروی داخلی، در یکی از محله‌های پایین شهر، در حالی که حتی در حد نبستن یک کمربند ایمنی هم تخلف از قانون نداشت به دست اشقی الاشقیاء و دشمنان بشریت به شهادت رسید. طوبی لهم.»
 دست بوس بابا هستم چون...
 کاربری نوشت: «جنگ که شروع شد، پدرم از کارش (سازمان ملل) استعفا داد و همه خانواده رو به ایران جنگ‌زده برگردوند و در زمینه تخصصی خودش برای دفاع از وطنش مایه گذاشت. همیشه هم دستبوس بابا هستم که با همه سختیها، ما رو به وطن برگردوند و به ما عشق به وطن رو آموخت!»
 تسخیر کنندگان یمن کجان؟
 کاربری نوشت: «پدافند هوایی ارتش یمن پهپاد از نوع CH4 عربستان رو که در حال انجام عملیات خصمانه در آسمان صنعاء بود، با موشک زمین به هوای ساخت داخل یمن سرنگون کرد. کی بود که میخواست یمن رو سه هفته‌ای تسخیر کنه!؟»
 آقای رئیسی مچکرم
 نامیرا: «آقای رئیسی مچکریم بابت همگانی کردن طرح بیمه سلامت طرحی که واقعا عالی و گره گشاست. بابت ۱۲ روز بستری بودن مامانم، اگر بیمه سلامت نبود باید ۱۶میلیون می‌دادیم ولی با بیمه سلامت کلا شد ۳,۲۸۰,۰۰۰ تومن.»
 رسانه آزاد و بی‌طرف به اینا میگن!
 بشیر با انتشار این تصویر نوشت: «بی بی‌سی، اینترنشنال، VOA، فرهمند علیپور، سلبریتی‌های فارسی زبان، صهیونیست‌ها، رضا پهلوی، مسیح علینژاد، اصلاح‌طلبان ایران و...، وظیفه‌ای ندارند جز نابودی قدرتِ تحلیل ما! نحوه خبر رسانی تروریسم رسانه‌ای بریتانیا (بی بی‌سی)، درباره یک اتفاق مشابه، در ایران و آمریکا!»
 نفوذ حمایت از فلسطین تا دل آمریکا
 بابک نصرتی با انتشار این تصویر نوشت: «تعدادی از دانشجویان دانشگاه جرج تاونِ آمریکا در مراسم جشن فارغ‌التحصیلی که با حضور بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا برگزار شد، با برشانه‌انداختن چفیه فلسطینی و در دست داشتن پرچم فلسطین و عکس شیرین ابوعاقله که به دست نظامیان صهیونیست به شهادت رسید،همدلی با فلسطین را به‌ نمایش گذاشتند.»