kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۲۲۱۹
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷

اخبار کوتاه از فوتبال

 

اعلام زمان آغاز اردوی تیم ملی فوتبال
اردوی آماده‌‌سازی تیم ملی فوتبال کشورمان از روز دوشنبه نهم خرداد‌ ماه در تهران آغاز خواهد شد. در آستانه آغاز اولین فیفادی قبل از حضور در مسابقات جام جهانی 2022 نخستین اردوی آماده‌‌سازی تیم ملی فوتبال با نظر دراگان اسکوچیچ از 9 خرداد در تهران آغاز خواهد شد. اعضای تیم ملی به منظور دریافت ویزای کشور کانادا در پایان هفته جاری در سفر کوتاهی راهی ترکیه خواهند شد و پس از انجام مراحل و اقدامات اداری لازم به تهران باز می‌گردند. پس از این سفر با نظر اسکوچیچ در پایان آخرین هفته رقابت‌های لیگ برتر اردوی تیم ملی از روز دوشنبه 9 خرداد در مرکز ملی فوتبال ایران آغاز خواهد شد و نفرات موردنظر کادر فنی در اردو حضور پیدا می‌کنند. تیم ملی فوتبال ایران پس از دریافت ویزای کانادا به منظور انجام اولین بازی تدارکاتی فیفا‌دی پیش روی راهی ونکوور خواهد شد و بامداد 16 خرداد به وقت تهران در این شهر برابر کانادایی‌ها قرار می‌گیرد.
۶ مسابقه لیگ برتر لغو شد
سازمان لیگ از لغو شش بازی لیگ برتر که قرار بود دیشب برگزار شود خبر داد. از صبح دیروز خبرهایی مبنی بر لغو بازی‌هایی که قرار است در تهران برگزار شود، منتشر شد. از تبریز، اهواز و مسجد سلیمان و دیگر استان‌ها هم خبرهای مشابهی به گوش می‌رسید تا اینکه به صورت رسمی اعلام شد، شش بازی از هفته بیست و نهم برگزار نمی‌شود. البته با توجه به شرایط موجود احتمال لغو سه بازی باقی مانده دیگر نیز وجود دارد.
سایت سازمان لیگ با اعلام این خبر نوشت: مسابقه‌های پرسپولیس و شهرخودرو مشهد، هوادار تهران و گل گهر سیرجان، نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان، فولاد خوزستان و سپاهان و تراکتور تبریز و فجرشهیدسپاسی و آلومینیوم اراک و پیکان از هفته بیست و نهم لیگ برتر به دلیل آلودگی شدید هوا و همچنین شرایط حساس جدول لغو شد. این مسابقه‌ها در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی امشب برگزار می‌شود. ذوب آهن با نساجی و مس رفسنجان با استقلال دو دیداری بودند که تا زمان چاپ روزنامه هنوز تکلیف برگزاری یا لغو آنها مشخص نشده بود.