kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۲۲۱۷
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷

انتقاد وزیر ورزش از ورزشکارانی که ترک وطن کردند

 

وزیر ورزش و جوانان در مورد مهاجرت و پناهندگی برخی ورزشکاران، عنوان کرد: چرا در قالب اعزام تیم‌های ورزشی دست به این‌کار می‌زنید و سایر ورزشکاران را بد نام می‌کنید؟
سید حمید سجادی در مجمع فوق‌العاده کمیته ملی المپیک اظهار داشت: فرایند حاکی از آن است که ورزش در دنیا به بلوغ رسیده است و باید ما نیز در حوزه ورزش عملکرد خوبی داشته باشیم. در ورزش ایران فعالیتهای خود را انجام می‌دهیم و اعزام‌ها بر اساس برنامه انجام می‌شود و با هزاران تماشاگر به ورزشگاه می‌رویم.
وی ادامه داد: برخی تکالیف از جمله بیمه، معیشت ورزشکاران، استفاده بهینه از اماکن ورزشی، تکمیل و ساخت اماکن ورزشی، اعزام‌های ورزشی و... بر عهده وزارت ورزش و جوانان است که باید به خوبی مدیریت شود.
وزیر ورزش و جوانان در مورد مهاجرت و پناهندگی برخی ورزشکاران، عنوان کرد: چرا سایر ورزشکاران را بد نام می‌کنید؟ اگر قرار است در کشور دیگری زندگی کنید یا اینکه یک‌سال به کشور دیگری بروید یا اینکه برای تحصیل به کشور دیگری مهاجرت کنید چرا در قالب تیم‌های ورزشی به این‌کار دست می‌زنید و سایر ورزشکاران را بد نام می‌کنید؟
همچنین وزیر ورزش و جوانان در پایان مجمع و در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری تعیین تکلیف نمی‌شود، گفت: آقای پولادگر برنامه‌ریزی می‌کنند و به زودی برگزار می‌شود.
وزیر ورزش در واکنش به انتقاد برخی از رؤسای فدراسیون‌ها مبنی بر اینکه بودجه از طریق دولت به فدراسیون‌ها ابلاغ نشده است، بیان کرد: من از ابتدا در جلسه بودم و چنین چیزی مطرح نشد اما به خود ما هم گفته‌اند. چیز جدیدی و خاصی نیست. آقای پولادگر در حال برنامه‌ریزی است و جلسات تفاهم نامه بودجه فدراسیون‌ها را به زودی برگزار می‌کنیم.