kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۲۰۹۷
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

سندی بر ادعای دروغبافان

باران وکیلی با انتشار خودرو و محل شهادت شهید صیاد خدایی نوشت:
« تو جمع فامیل بهم میگفتن، میدونی اینا که میرن مدافع بشار و حرم میشن چقدر پول میگیرن چقدر ساده‌اید شما... آره همه‌ کسانی که تو جمع بودن ماشینشون خارجی بود، ماشین سرهنگ مدافع حرم پراید...»
غربت مظلومانه پاسداران انقلاب
مجیدبامری:« پاسداران غریبانه زندگی می‌کنند؛ مظلومانه شهید می‌شوند؛ شادی روح پاسدار شهید صیاد خدایی صلوات... »
موشک فرهنگی
علی: «سرود ۷ دقیقه‌ای سلام فرمانده همان موشک فرهنگی‌ست که طی هفت دقیقه تا تل‌آویو رفت.»
نتیجه کثافت کاری اروپایی‌های مترقی
ابراهیم: «دیلی میل نوشته فستیوال همجنس بازان که با حضور ۸۰ هزار نفر در جزایر قناری برگزار شده بود کانون شیوع آبله میمون بوده. ظاهرا این اپیدمی در این تجمع شروع شده و سپس در بازگشتشون به بریتانیا، اسپانیا، بلژیک، فرانسه، آلمان، پرتغال، استرالیا و آمریکا و... رسیده.»
یه کم فکر کن
امیر: «دقت کنید دوستان؛ میلیون‌ها دلاری که برای ساخت انیمیشنِ کودک، با هدف نهادینه کردنِ سند ۲۰۳۰ توی ذهن بچه‌ها، خرج میشه؛ اصلا سیاسی نیست و فقط سرودِ خود جوشِ سلام فرمانده سرباز عقیدتی میسازه.»
چه جالب
خرقانی: «قدیمی‌های انقلاب نگران بودند که در آینده، نسل جدید، پاکار انقلاب هستند یا نه؟! الآن نسل جدید نگرانند که بعضی از قدیمی‌های انقلاب، پا ثابت انقلاب هستند یا نه؟!»
دلیل این موفقیت چیست؟
حسن صادقی نژاد: «رویترز به نقل از مرکز آمار اتحادیه اروپا: در زمستان سال گذشته صادرات ایران به اروپا ۴۰ درصد افزایش داشته! دلیل این موفقیت برجام و FATF بوده یا دیپلماسی فعال دولت رئیسی؟»
اینم نتیجه رفاقت با صهیونیست‌ها
کاربری نوشت: «اوکراین به ۲۱ کشتی ترکیه‌ای اجازه خروج از بندر را نمی‌دهد و از آنها به عنوان سپر انسانی برای ایجاد مانع برای پیشروی روسیه در اودسا استفاده می‌کند؛ صهیونیست دلقک حتی به ترکیه هم پیمانش هم رحم نمیکنه و ازش به عنوان سپر استفاده میکنه!»
اثبات جنایت رژیم غاصب
سید‌هانی‌هاشمی: «سایت اوسینتی بلینگکت با بررسی فیلم‌های متعدد منطقه درگیری، زمان و محل شهادت ابوعاقله توانست اثبات کند برخلاف ادعای نخست‌وزیر اسرائیل در این باره، ارتش اسرائیل مقصر اصلی درگیری و شهادت این خبرنگار بوده است.»
حق قانونی داشتن مسکن
سید علی موسوی: «داشتن مسکن یک حق اجتماعی است نه یک کالا! طبق اصل ۳۱ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران: داشتن مسکن متناسب با نیاز، حق هر فرد و خانواده ایرانی است. دولت موظف است با رعایت اولویت برای آنها که نیازمندترند به خصوص روستانشینان و کارگران زمینه اجرای این اصل را فراهم کند.»
نماز اول وقت
سلمان نامی با انتشار این تصویر نوشت: «دستفروشی می‌کرد. ازش چنتا جوراب خریدم گفتم کارتخوان داری، گفت: شماره کارت میدم. از توی جیبش شماره رو داد دستم. داشتند اذان میگفتند. هنوز پول رو براش واریز نکرده بودم، گفت با من کاری نداری از پشت بساطش مقوا در آورد و رفت که سروقت نمازش رو بخونه.»