kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۲۰۴۲
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳

عصبانیت دشمنان بیرونی و دنباله‌های داخلی آنها از محبوبیت فراگیر سرود «سلام فرمانده»

«سلام فرمانده» به شهرها و میان مردم می‌رود و غوغای فرهنگی به راه انداخته است. این سرود دل‌انگیز آرمان‌های قلبی مردم را سر داده است و راه نشان می‌دهد.
 
 
 
«سلام فرمانده» مرزها را درنوردیده و بر زبان مشتاقان انقلاب و منتظران مهدی موعود(عج) در دیگر کشورها نیز جاری است. معرفت‌افزایی دارد و در هر جغرافیا به حق‌طلبان فرصت تجدید بیعت می‌دهد. از این‌رو، عصبانیت بدخواهان انقلاب اسلامی و مزاحمان ظهور و پادوهای داخلی آنها از فراگیری محبوبیت «سلام فرمانده» قابل درک است. این سرود فاخر که عصر جمعه نیز در مصلای امام خمینی(ره) و در جوار اردیبهشت کتاب هم‌خوانی شد، نمایانگر افق زیبای پیش‌روی نسل تازه است و دشمنی‌های نو به نو و تهدیدات فرهنگی معاندان را با چالش جدی روبه‌رو ساخته است.
حجت‌الاسلام نعیمی، تهیه‌کننده این اثر گران‌مایه به فارس می‌گوید؛ «امروز به لطف آقاجانمان شاهد آن بودیم که از چندین کشور از جمله سوریه، لبنان و فرانسه درخواست پخش با زیرنویس از ما شد.»
وی تشکیل گروه «ماح» را مقارن با سالروز شهادت حاج قاسم در سال گذشته عنوان کرده و می‌گوید که تشکیل گروه «ماح» (ملت امام حسین) در کنار تربیت نسل دهه ۹۰ توأمان به ذهن ما رسید و خدا را شکر شهید زنده ما را تنها نگذاشت.
حجت‌الاسلام نعیمی به دست‌گیری و هدایتگری حضرت ولی‌عصر(عج) در تمامی مراحل ساخت «سلام فرمانده» اشاره می‌کند تا جایی که علی‌رغم اتمام کار با دیدن جمله «عهد می‌بندم» در دیواره‌های مسجد جمکران بلافاصله متن شعر را «به عهد می‌بندم» تغییر داده‌اند.