kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۱۸۲۹
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳

افشای چهره منافقین در جنجال سیاسی پرونده حمید نوری(اخبار ادبی و هنری)

جنجال سیاسی منافقین برای شهروند ایرانی حمید نوری، و بیان واقعیت از زبان دختر و داماد وی در برنامه تلویزیونی «من طهران» از شبکه العالم پخش می‌شود. 
 
 
 
به گزارش خبرنگار کیهان، شبکه العالم رسانه ملی در برنامه «‌من طهران» به موضوع پرونده حمید نوری و افشاگری چهره جنایت‌بار منافقین می‌پردازد، در این برنامه با دعوت از عطیه نوری (دختر) و مسعود نوری (داماد) موضوع پرونده حمید نوری روایت می‌شود. جنجال‌آفرینی سیاسی منافقین و معاندین در رابطه با پرونده حمید نوری، چگونگی دستگیری وی در کشور سوئد، محدودیت‌های وی در برخورداری از حقوق متداول زندانیان، چگونگی برگزاری دادگاه و شهادت‌های اعضای پرشماری از منافقین، ابهام در مستقل بودن تحقیقات دادستانی، دلایل تمرکز رسانه‌های معاند ایرانی بر روی این پرونده و ارزیابی از پیگیری‌های حقوقی ایران در این خصوص از مباحثی است که در این گفت‌وگو به آن پرداخته می‌شود. 
گفتنی است دادستانی سوئد هفته گذشته با استناد به سخنان اعضای گروهک ‌تروریستی منافقین برای «حمید نوری» شهروند ایرانی که در آبان ماه سال ۹۸ هنگام ورود به استکهلم سوئد بازداشت شده است، تقاضای صدور حکم حبس ابد کرد. حکمی که ابهامات و سؤالات زیادی در‌باره سلامت و اعتبار آن وجود دارد.  برنامه «من طهران» به تهیه‌کنندگی میرزا باقری و اجرای سمیر شوهانی برروی آنتن شبکه العالم می‌رود.‌