kayhan.ir

کد خبر: ۲۴۱۴۷۲
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱

۳ کتاب تفسیر از رهبر انقلاب به نمایشگاه کتاب رسید(اخبار ادبی و هنری)

سه عنوان از دوازده عنوان تفاسیر رهبر معظم انقلاب توسط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) منتشر و در نمایشگاه کتاب عرضه شد.
 
 
 
تفسیر سوره جمعه، حشر و حمد، سه عنوان از دوازده عنوان کتب تفسیری رهبری است که از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر و به نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رسید. کتاب تفسیر سوره جمعه، متن ویراسته جلسات تفسیر این سوره است که در دوران مسئولیت ریاست جمهوری آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در جمع پاسداران و اعضای دفتر ریاست جمهوری در ۸ نوبت از اواخر سال ۱۳۶۱ تا اردیبهشت ۱۳۶۲ صورت گرفته است.
جلسات تفسیر سوره حشر نیز، در دوران ریاست جمهوری معظم‌له در ۱۰ جلسه از هجدهم تیرماه تا بیست و سوم مهرماه ۱۳۶۲ برگزار شده و کتاب حاضر، متن ویراسته جلسات مذکور است. جلسات تفسیر سوره‌ حمد، در دوران رهبری معظم‌له با حضور دانشجویان از پانزدهم اسفند ۱۳۶۹ تا هجدهم اردیبهشت ۱۳۷۰ در حسینیه امام خمینی (قدس‌سره) برگزار شده است و این کتاب، برآیند جلسات مذکور است که به همت انتشارات انقلاب اسلامی به زیور طبع آراسته شده است.
پیش از این، چهار کتاب تفسیر رهبری شامل تفاسیر سوره‌های مجادله، تغابن، ممتحنه و برائت از سوی این انتشارات روانه بازار نشر شده بود و در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز، این چهار عنوان با طرح جلد و صفحه‌آرایی جدید در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.
غرفه انتشارات انقلاب اسلامی در شبستان اصلی راهروی شماره ۶ واقع است.
گفتنی است، سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
تا 31 اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) تهران و همچنین به طور مجازی برپاست.