«زندگی پس از زندگی» و «نجلا2» پربینندههای سیما در رمضان(اخبار ادبی و هنری)
نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما نشان میدهد درمیان سریالها، «نجلا2» و در بین برنامههای افطار و سحر «زندگی پس از زندگی» پربینندهترینها هستند.
از میان برنامههای افطار رسانه ملی در ماه مبارک رمضان، «زندگی پس از زندگی» با ۱۴ درصد بیننده و 89/7 درصد رضایت در صدر برنامههای پرمخاطب افطار سیمای رسانه ملی قرار دارد. ویژه برنامههای افطاری مراکز استانی با 9/5 درصد در رتبه دوم قرار دارد. برنامه «مثل ماه» از شبکه سه سیما با ۹ درصد، «دعوت» از شبکه یک سیما با 7/7 درصد، «ضیافت» از شبکه قرآن و معارف سیما با 5/3 درصد، «آدمهای خوب شهر» از شبکه دو سیما با 4/2 درصد، «شهرزیبا» از شبکه پنج سیما با 3/2 درصد، «بی انتها» از شبکه نسیم با 2/7 درصد، «ماه ماه» از شبکه سلامت با 2/6 درصد، «چشمه» از شبکه افق با 1/5 درصد و «سر قرار» از شبکه امید با 0/8 درصد ببینده در رتبههای بعدی قرار دارند.ویژه برنامههای افطاری مراکز استانی با 9/5 درصد در رتبه دوم قرار دارد. برنامه «مثل ماه» از شبکه سه سیما با ۹ درصد، «دعوت» از شبکه یک سیما با 7/7 درصد، «ضیافت» از شبکه قرآن و معارف سیما با 5/3 درصد، «آدمهای خوب شهر» از شبکه دو سیما با 4/2 درصد، «شهرزیبا» از شبکه پنج سیما با 3/2 درصد، «بیانتها» از شبکه نسیم با 2/7 درصد، «ماه ماه» از شبکه سلامت با 2/6 درصد، «چشمه» از شبکه افق با 1/5 درصد و «سر قرار» از شبکه امید با 0/8 درصد ببینده در رتبههای بعدی قرار دارند.
نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما همچنین پیرامون سریالهای سیما در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ نشان میدهد 74/8 درصد مردم در این ماه مخاطب برنامههای تلویزیون بودند.
به گزارش پایگاه اطلاعرسانی سیما، سریال «نجلا2» از شبکه سه سیما با 26/8 درصد مخاطب و 77/1 درصد رضایت مخاطبان، در صدر سریالهای پربیننده تلویزیون در ماه رمضان قرارگرفته است.
بر مبنای این آمار در ماه رمضان، سریالهای «خوشنام» از شبکه یک سیما با 26 درصد مخاطب و 76/4 درصد رضایت مخاطبان و «از سرنوشت چهار» از شبکه دو سیما با 20/8 درصد مخاطب و 82/9 درصد رضایت مخاطب و «مسافران شهر» از شبکه پنج سیما با 5/5 درصد بیننده، در ردههای بعدی قرار دارند.