kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۶۶۱۰
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲

کیهان و خوانندگان

 
33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* آنچه که در راهپیمایی سراسری 22 بهمن امسال بیش از هر چیز دیگر نمود داشت حضور چشمگیر جوانان و نوجوانان بود که باید گفت حاج قاسم‌های آینده کشور هستند. به همین دلیل معتقدم 22 بهمن روز تولد حاج قاسم‌هاست. چه روز مبارکی.
صباغ
* به رغم وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی و سیاه‌نمایی‌های دشمنان حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال در سراسر کشور و حتی روستاها قابل توجه بود و نظر خبرنگاران خارجی را به خود جلب کرد که جای شکر و سپاس دارد. مسئولین قدر این ملت را باید بیش از پیش بدانند و تا می‌توانند خدمت کنند.
موسوی
* وقتی در حوزه دفاعی کشور توانسته‌ایم از نداشتن فشنگ و سیم خاردار و اسلحه سبک به سلاح‌های موشکی دوربرد و پدافند هوایی پیشرفته برسیم پس در همه حوزه‌های دیگر هم می‌توانیم مشکلات را حل بکنیم.
سادات
* مطابق آمار اعلام شده از سوی اوپک تولید نفت ایران با وجود ادامه تحریم‌های اقتصادی به 2/5 میلیون بشکه در روز رسیده که بالاترین میزان تولید در سال گذشته است. پس مشکلات حل شدنی است. بعضی‌ها فقط یاد گرفته بودند که بگویند بدون بستن با کدخدا نمی‌شود کاری کرد و چه قدر کار مملکت را عقب انداختند.
ابراهیمی
* خوشبختانه شاهدیم که انقلاب اسلامی ایران برخلاف همه انقلاب‌های بزرگ دیگر جهان و به رغم فرازها و فرودها و ریزش‌ها و رویش‌ها همچنان به مسیر خود ادامه می‌دهد و دچار انحراف نشده است.
مهدوی
* روزنامه آرمان معترف است که احیاء برجام اگر جواب بدهد مسکنی بیش نخواهد بود. این روزنامه در دولت گذشته به همراه سایر روزنامه‌های اصلاح‌طلب تا توانستند زلف همه مشکلات را به برجام گره زدند و بستن با کدخدا را تنها راه حل می‌دانستند آیا بالاخره مسیر صحیح را متوجه شده‌اند یا امروز هم راه فرار به جلو را در پیش گرفته و از پاسخگویی شانه خالی می‌کنند؟
بهبودی
* سال‌هاست در جشنواره فیلم فجر با این تلقی که یک جشنواره ملی است آثار همه تفکرات و سلایق هر چند مغایر با ماهیت انقلاب اسلامی به نمایش درمی‌آید و جایزه هم به آنها داده می‌شود. بی‌بندو باری در روابط و عشق‌های ضربدری و اقسام خیانت‌ها چگونه با فلسفه جشنواره فیلم فجر انقلاب اسلامی سازگاری دارد؟
قربانی
* در رژیم منفور پهلوی از ترس اینکه مبادا همسایه ساواکی باشد جرأت نقد و اعتراض نداشتیم. حال در نظام جمهوری اسلامی هر مخالفی به راحتی اظهار نظر می‌کند و ترس هم از کسی ندارد. آزادی بیان از ارمغان‌های بزرگ جمهوری اسلامی است که باید قدر آن را بدانیم.
ظهره‌وند
* متأسفانه مدعیان اصلاحات همیشه در تحریف، تخریب و ترور شخصیت و... در خط مقدم بوده‌اند و هیچ خط قرمزی ندارند.
معینی
* رهبر معظم انقلاب بارها از رها بودن فضای مجازی در کشور گلایه کرده‌اند. این در حالی است که بسیاری از کشورهای دنیا مثل انگلیس، آلمان، استرالیا، روسیه و... قوانین خاص و بعضاً سخت‌گیرانه برای فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دارند. حال باید دید دولت سیزدهم در این زمینه چه کار خواهد کرد؟
جمالوند
* کشورهای عربی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده‌اند گرچه از نظر رسانه‌ای و اقتصادی به اسرائیل سود رسانده‌اند ولی نمی‌توانند این رژیم غیرمشروع را از مرگ نجات بدهند کار صهیونیست‌ها تمام است. دیر یا زود مثل آمریکا باید منطقه را ترک بکنند.
2770---0912
* آنچه که مذاکره‌کنندگان هسته‌ای این دوره باید به آن توجه کنند این است که تیم قبلی امتیازاتی فراتر از قانون به طرف مذاکره تقدیم کرد. این بار حق ما است که حقوق خود را پس بگیریم و در مقابل زیاده‌خواهی دشمن مقاومت کنیم.
گرایی
* همان‌گونه که برای آزادسازی سواحل دریا اقدامات ضربتی انجام شد برای مسائل امنیتی و سالم‌سازی اخلاقی کنار دریا نیز باید تدبیر اندیشیده شود.
6158---0936
* کمیسیون تلفیق بودجه در اقدام مهم خود بستر لازم برای نظارت بر خلق پول توسط بانک‌ها را فراهم کرده است و بر این اساس بانک‌ها ملزم به شفافیت در پرداخت تسهیلات و تعهدات کلان خود برای عموم مردم شدند. اگر این اقدام اجرایی شود جلوی انحراف و تخلفات بانکی گرفته می‌شود.
ملکی
* از جناب دکتر رئيسی درخواست می‌شود برای تحقق وعده‌های خود و کسب رضایت مردم در برکناری مدیران ناکارآمد دولت قبل تسریع نمایند.
2799---0933
* باید برای مردم روشن کرد مذاکرات برجامی که بین ایران و طرف‌های غربی در حال انجام است به قدری پیچیدگی دارد که اگر به نتیجه هم برسد باز هم منفعت اقتصادی چندانی برای کشورمان نخواهد داشت. باید به سمتی برویم که ایران قوی در عرصه‌های اقتصادی با تکیه بر توان داخلی داشته باشیم.
نجف‌زاده
* افرادی که می‌گویند در دوران رژیم طاغوت هیچ تورمی نبوده است. حتی از اقرار شخص شاه به تورم 200 تا 300 درصدی کالاهای اساسی نظیر شکر، قند، روغن، گندم و جو .... هم اطلاعی ندارند یا خودشان را به آن راه زده‌اند؟!
شکارچی
* افتضاح برای آل‌سعود از این بالاتر که پوسته بمب‌ها و موشک‌های عربستان به اسباب‌بازی بچه‌های یمنی تبدیل شده است.
عاکفی
* بیشتر کشورها که صاحب دریا هستند از جزر و مد سواحل خود برای تولید برق استفاده می‌کنند چرا در ایران با وجود دو دریا شمال و جنوب کشور از این فناوری استفاده نمی‌شود؟
مجتبی گروسی
* از مسئولین صنف نانوایان و دیگر مسئولین ذی‌ربط در منطقه 21 و به‌طور مشخص تهرانسر درخواست می‌شود با گرانفروشی، کم‌فروشی و عرضه نان‌های بی‌کیفیت به مردم برخورد نمایند.
نظری
* نصب انواع آگهی تبلیغاتی بر در و دیوار منازل و پست‌های برق و تلفن شهر چهره زشتی به وجود آورده، با توجه به منع قانونی این کار مسئولین امر به این موضوع رسیدگی کنند.
1376---0921
* از شهردار محترم تهران و شهرستان‌ها درخواست می‌شود برای توزیع نهال ویژه روز درختکاری از نهال‌های مثمر نه بی‌ثمر (یعنی نهال میوه و بوته‌های گل‌محمدی و...) بین مردم استفاده کنند.
4373---0938
* هنوز در بعضی از مطب‌های پزشکان برای دریافت حق ویزیت به جای دستگاه کارتخوان، از بیمار درخواست پول نقد می‌شود. متولیان امر در وزارت بهداشت به تخلف این دسته از پزشکان رسیدگی کنند.
9219---0903