kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۶۶۰۶
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲
امیر سرتیپ حیدری: 

یگان موشکی نیروی زمینی ارتش تشکیل شد

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به تشکیل یگان موشکی در«نزاجا» گفت: منابعی را به‌ وجود آوردیم تا بتوانیم تجهیزات نیروی زمینی را تغییر دهیم و تجهیزات متناسب با نیروی واکنش سریع را جایگزین کنیم.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در دوره تئوری هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، با بیان اینکه ولی‌فقیه موجب می‌شود مسیر را به درستی تشخیص دهیم، گفت: در غیاب امام عصر(عج) صراط مستقیم، ولی‌فقیه است.
امیر حیدری با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی یک الگوی همیشه جاودان است، افزود: شهید صیاد شیرازی ولایت‌مداری را با گوشت، پوست و خون خود لمس کرده بود و سرباز واقعی ولایت‌فقیه بود.
وی با اشاره به تجهیزات و تسلیحات نیروی زمینی ارتش گفت: ۴ ویژگی برای تجهیزات نیروی زمینی ارتش تعریف کردیم و امروز سرمایه‌گذاری ما بر روی سلاح‌های دورزن، نقطه‌زن، دارای قابلیت اتوماسیون و هوشمند بودن است.
امیرحیدری گفت: در دیداری که با فرمانده معظم کل قوا داشتم ایشان از اقدامات نیروی زمینی ارتش به طور کامل رضایت داشتند و این به عنوان برگ زرین ولایت‌مداری برای نیروهای ما در ارتش است.