kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۵۲۹۲
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۳

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323

* در مورد دلیل تخریب اقدامات این دولت توسط بعضی از مخالفین باید گفت این جماعت بیشتر نگران افزایش سرمایه اجتماعی دولت جدید هستند. برای آنها بسیار گران تمام می‌شود که دولت توانسته در همین مدت چند ماه امید به آینده را ایجاد کند و جلب اعتماد نماید.
جهانی
* حضور رئیس‌جمهور در جمع مردم سیل‌زده کرمان بلافاصله پس از بازگشت از سفر روسیه نمادی از ویژگی‌های دولت جهادی است. این حضور علاوه بر حل مشکلات، تسکینی نیز بر آلام مردم آسیب دیده نیز هست. ملت با چشم خود تفاوت اداره کشور را با دوره قبل که ویدئو کنفرانسی اداره می‌شد را می‌بینند و به قضاوت می‌نشینند.
سید صلاح
* اصلاح‌طلبان با عصبانیت تمام به خاطر سفر آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری کشورمان به روسیه و با هدف تخریب این سفر مهم گفته‌اند آقای پوتین برای استقبال از آقای رئیسی به فرودگاه و پای پله‌های هواپیما نیامد! به آنان یادآوری بفرمایید در سفر آقای روحانی به این کشور در گذشته نیز شخص پوتین به استقبال نیامد و معاون یکی از وزیران خود را فرستاد. در این سفر وزیر انرژی روسیه در فرودگاه از رئیس‌جمهور استقبال کرد.
بهبودی
* برخی اصلاح‌طلبان در 8 سال گذشته دائم دست نیازمندی‌شان به سوی آمریکا دراز بود تا شاید از این طریق برایشان آبی گرم شود ولی نشد که نشد! حال با گذشتن فقط 5 ماه از عمر دولت سیزدهم می‌گویند اقتصاد بین‌المللی است و چرا جمهوری اسلامی چسبیده به شرق! خداوندا کران و کوران و گنگ‌ها را شفا بده!
زلفعلی
* رئیس‌جمهور محبوبمان از کرملین تا کرمان به دنبال حال مشکلات کشور است و در پیگیری‌های شبانه‌روزی مسائل ملت خستگی برایش معنا ندارد. خداوند به او جزای خیر دهد و ان‌شاءالله یاری‌اش کند تا به تمام مقاصد مردم و از جمله رفع تحریم، کاهش تورم، بیکاری، رونق کسب و کار و... است دست یابد.
مختاری
* امسال در عین اوج سرما به یاری حضرت حق و همت دولت انقلابی و جهادی نه قطعی گاز و برق داشتیم و نه افت فشار. این یک نمونه از مدیریت جهادی دولت سیزدهم است که حقیقتاً قابل تقدیر است. خداوند به آنان جزای خیر دهد. یادمان نرفته که در دولت قبل در اوج گرما و سرما با مردم چه رفتاری کردند! اگر اعتراضی هم می‌شد پای برجام و FATF و موشک‌های سپاه را به عنوان عامل افت فشار و قطعی به میان می‌کشیدند!
عزیزی
* ای نمایندگان محترم مجلس انقلابی! قدر شرایط حساس کنونی را بدانیم و خدا را سپاسگزار باشیم که یک رئیس‌جمهور انقلابی و مردمی روی کار آمده است. باید با هم‌افزایی و حمایت از دولت همراه با راهنمایی و نقد سازنده و غیرمخرب کمک کرد تا خرابی‌های سال‌های قبل ترمیم شود.
حجازی
* در آستانه برگزاری جشنواره فیلم فجر قرار داریم. بدون شک یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی کشور، جشنواره فیلم فجر است چرا که هم هنرمندان زیادی درگیر آن هستند و هم مخاطبان و استقبال‌کنندگان زیادی دارد ولی متأسفانه خروجی‌های آن نهایتاً امیدوارکننده نیست و احتیاج به اصلاحات واقعی و ریل‌گذاری جدید دارد.
ناصری
* تقی‌زاده‌های امروز همان روشی را دارند که تقی‌زاده‌های گذشته داشتند. آن‌ها شعار از فرق سر تا نوک پا باید فرنگی شد را در دست گرفته‌اند و تنها هنرشان بزک کردن غرب است. مجسمه خود فروختگی، بی‌هویتی و نوکری هستند. لذا در برابر هر حرکت و تلاش و پویایی و ارتباط با قدرت‌های رقیب غرب می‌ایستند و فریاد وااسلاما سر می‌دهند!
رفیعی
* روزنامه‌های زنجیره‌ای که طی 8 سال گذشته برای مذاکره با کدخدایشان و گره زدن حل مشکلات به روابط با او سر از پا نمی‌شناختند و آمریکای پلید را ناجی کشور تلقی می‌کردند حالا انقلابی شده و نگران خدشه بر شعار «نه شرقی و نه غربی» شده‌اند!
چاهکی
* از شهردار محترم تهران و شرکت مترو که به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام‌ا... علیها و روز زن، مترو را برای بانوان عزیز رایگان نمودند تقدیر و تشکر می‌کنم.
طاهری
* اکنون مردم باید هزینه‌های ناکارآمدی فشل دولت قبل را با افزایش تعرفه برق بدهند. دولتی که طی 8 سال به ظرفیت برق کشور اضافه نکرد و از طرفی رمزارزها را بدون نظارت وارد کسب‌وکار کرد ولی در اواخر عمر خود پنجشنبه‌های ویدئوکنفرانسی برای قریب مردم ترتیب می‌داد! اگر دولت قبل به ظرفیت نیروگاه‌های برق اضافه کرده بود امروز مشکل برق نداشتیم.
8940---0938
* از اکثریت وظیفه‌شناس رانندگان شهر جدید اندیشه شهریار تشکر می‌کنم ولی متاسفانه عده قلیلی از رانندگان این شهر در هنگام جابه‌جایی مسافران، نزاکت و ادب را رعایت نمی‌کنند. از تاکسیرانی درخواست می‌شود کلاس‌های توجیهی برای آنها بگذارد.
مروج
* آنچه که در ازدواج و تشکیل زندگی مشترک باید بیش از هر چیز مورد توجه قرار بگیرد مهارت‌های ارتباطی در زندگی است. اینکه انسان بداند در یک جاهایی باید مصالحه کند و با مشکل کنار بیاید. همین مهارت‌ها هستند که در حل مسئله به کار می‌آیند و زندگی را شیرین می‌کنند.
امینی
* چرا باید عیدی کارمندان بازنشسته یک میلیون و 500 هزار تومان باشد در حالی که عیدی کارگران 7 میلیون تومان اعلام شده است. این همه تفاوت برای چیست؟
حسینی
* طبق اظهارنظرهایی که در دادگاه متهمان شرکت کروز که در حال رسیدگی است 810 میلیون تومان بابت انتخابات نهم مجلس توسط این شرکت به حسین فریدون و مرتبطان او پرداخت شده و 1/6 میلیارد تومان هم به حساب احمدی‌زاده مرتبط با حسین فریدون واریز شده است! گویا پس از چند سال که از صدور رای وی سپری شده کم‌کم موارد جدیدی از عملکرد وی آشکار می‌شود!
صمدی
* افزایش همکاری‌های امنیتی بین ایران، چین و روسیه تهدید جدی علیه منافع نامشروع آمریکا و رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع منطقه است. چون تحریم‌های غرب را بی‌اثر خواهد کرد ولی به گدایان غرب گویا از خود غربی‌ها بیشتر فشار می‌آید؟!
احمدی
* سلطه‌طلبی و زورگویی آمریکا در ذات نظام سرمایه‌داری است و بدون این خصلت‌ها اصلا آمریکایی وجود ندارد. بنابراین حتی اگر سیستم کنونی آمریکا تمام کشورش را به مسجد تبدیل کند باز نمی‌توان به آن اعتماد کرد!
1988---0922
* چند روز از دستور رئیس محترم قوه قضائیه مبنی بر تخریب بنای غیرمجاز متعلق به این قوه در حریم رودخانه کرج نگذشته بود که شاهد تخریب این بنا بودیم و دستور ایشان عملیاتی شد. معتقدم اصلاح وقتی از خود شروع بشود نتیجه می‌دهد.
احسان بخشی
* مدعیان برابری حقوق زن و مرد و آزادی زنان که نشخوارکننده سخنان غربی‌ها هستند چه پاسخی در برابر توئیت رئیس‌جمهور فرانسه مهد آزادی درباره زنان دارند که گفت: «روزبه‌روز به تعداد زنانی که از ترس آزار و اذیت مردان با وسایل حمل و نقل عمومی تردد نمی‌کنند، اضافه می‌شود...!» خودفروختگان داخلی کجا هستند؟ چرا حرفی نمی‌زنند؟
زهره‌وند
* مرد بودن انصارالله یمن را وقتی متوجه می‌شویم که گفتند اگر امارات دست از تعرض‌های خود در یمن برندارد عمق کشورش را می‌زنیم و دیدیم که مراکز مهم ابوظبی را زد و پای آن هم ایستاد.
خلیلی
* سفیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی در سازمان ملل همانند نتانیاهوی احمق با گرفتن سنگ در دست در نمایشی مضحک گفت: فلسطینی‌ها با سنگ ساکنان اراضی اشغالی را می‌زنند و باید تروریست خوانده شوند! مسخره‌تر از این نمی‌شود. رژیم نامشروع با مرگ‌بارترین سلاح‌ها و وحشی‌ترین روش‌ها به قتل‌عام و تخریب مناطق مسکونی فلسطینی‌ها مشغول است ولی هیچ صدایی از سازمان‌های عریض و طویل بین‌المللی شنیده نمی‌شود آن‌قدر صهیونیست‌ها را پررو کرده‌اند که اعتراضات با دست خالی فلسطینیان مظلوم را تروریستی می‌نامند!
شیخی