kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۵۲۱۲
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷

اخبار کوتاه از فوتبال

 

همه بازیکنان به تیم ملی رسیدند جز طارمی!
همه بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی به جز طارمی، خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کردند.
عصر دیروز سه لژیونر دیگر هم به تهران رسیدند و قبلا خود را به کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران معرفی کردند و پس از آن وارد قرنطینه شدند. کریم انصاری فرد، امیر عابدزاده و پیام نیازمند سه بازیکنی بودند که عصر دیروز از دبی به تهران رسیدند و سپس وارد هتل المپیک شدند.
این سه نفر تا زمان مشخص شدن نتایج تست‌های کرونا در اتاق‌های خود قرنطینه خواهند شد و سپس با منفی شدن آزمایش‌ها، می‌توانند در آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار با عراق که امروز برگزار می‌شود، شرکت کنند.
تنها بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی که هنوز به ایران نرسیده، مهدی طارمی است که از زمان ورود به ترکیه، به علت بارش برف و برودت هوا در این کشور، در جنوب غربی ترکیه باقی مانده و هنوز امکان خروج از شهر «دالامان» را پیدا نکرده است.
گفتنی است در پی ابتلای چند تن از بازیکنان تیم ملی ایران به ویروس کرونا، دراگان اسکوچیچ دو بازیکن دیگر را هم به تیم ملی فراخواند. عارف آقاسی از استقلال و سروش رفیعی از سپاهان دو بازیکنی هستند که دیروز خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی کرده‌اند و در انتظار انجام تست کرونا و ملحق شدن به تمرینات هستند.
از روز دوشنبه تا به حال، احمد نوراللهی، سردار آزمون، احسان حاج‌صفی و سید مجید حسینی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و نمی‌توانند تیم ملی ایران را برای دیدار با عراق همراهی کنند.
سرخ‌پوشان در آستانه اعتصاب
باشگاه پرسپولیس دیروز هم پولی به حساب اعضای این تیم واریز نکردتا شرایط در این باشگاه بحرانی شود.
پس از اعتراض بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس به شرایط مالی، رضا درویش مدیرعامل باشگاه با حضور در آخرین تمرین سرخ‌پوشان قبل از دیدار با فولاد قول داد در دو روز آینده 10 تا 15 درصد قراردادهای اعضای تیم پرداخت خواهد شد. هرچند بازیکنان انتظار داشتند وعده مدیرعامل جدید قبل از بازی با فولاد عملی شود اما این اتفاق رخ نداد. با این وجود، درویش پس از برتری یک بر صفر مقابل شاگردان جواد نکونام، اعلام کرد به زودی با انجام شدن کارهای بانکی پول به حساب اعضای تیم واریز خواهد شد. البته پس از گذشت سه روز از این اظهارنظر، بازهم خبری از پرداخت پول به پرسپولیسی‌ها نیست.
در شرایطی که قرار است تمرینات این تیم پس از سه روز تعطیلی از امروز آغاز شود، عملی نشدن وعده‌های درویش با گلایه‌های شدید بازیکنان همراه شده است. باید دید اگر تا صبح امروز پول خود را دریافت نکنند، راضی به شرکت کردن در تمرین خواهند شد؟باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل تا پایان هفته شانزدهم فقط 20 درصد قرارداد بازیکنان و مربیان را پرداخت کرده است.
تکذیب دیدار رئیس‌فیفا با رئیسی
رئیس‌جمهور کشورمان برنامه‌ای برای دیدار با رئیس‌فیفا ندارد.
برنامه دیدار رئیس‌فدراسیون جهانی فوتبال با رئیس‌جمهور کشورمان تکذیب شد.علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری دیروز، در پاسخ به سؤالی پیرامون دیدار اینفانتینو رئیس‌فیفا با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، اظهار داشت:‌ در خواستی مبنی بر دیدار با رئیس‌جمهور از جانب رئیس‌فیفا واصل نشده است و چنین برنامه‌ای هم در دستور کار رئیس‌جمهور وجود ندارد.
حکم پرونده جنجالی گل‌گهر باز هم صادر نشد!
با اینکه قرار بود در پایان جلسه دیروز اعضای کمیته استیناف درباره پرونده شکایت 3 باشگاه استقلال،‌ پیکان و سپاهان از گل‌گهر به‌خاطر استفاده از بازیکن غیرمجاز منجر به صدور حکم شود اما این اتفاق نیفتاد.
اعضای کمیته استیناف دیروز از ساعت 15 جلسه خود را برگزار کردند اما سرانجام این جلسه به صدور حکم نرسید و قرار است طی روزهای آینده ‌با بررسی دقیق‌تر ابعاد پرونده حکم نهایی‌شان را صادر کنند. مهدی دادرس عضو کمیته استیناف تعویق زمان صدور حکم را تأیید کرده است.