kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۵۰۳۵
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵

کفگیر خورده‌ها !(گفت و شنود)

 

گفت: اگر آمریکا و اسرائیل از تعامل ایران با روسیه و چین به وحشت افتاده‌اند، حق دارند چون نگران خنثی شدن تحریم‌ها هستند ولی غربگداهای داخلی چرا دارند از غصه دق می‌کنند؟!
گفتم: ‌ای عوام، خُب غربگدا‌ها هم کاسه‌لیس آمریکا و اسرائیل هستند. تا حالا دیده‌ای که فقط یک موضع یا حرکتشان با آمریکا و اسرائيل تفاوت داشته باشد ؟!
گفت:‌ یکی از روزنامه‌های غربگدا نوشته است، همان‌طور که از آمریکا تضمین می‌خواهیم باید روسیه هم تضمین بدهد که به ما موشک S400 بفروشد!
گفتم:‌ مگر تعامل ما برای خرید S400 بوده که تضمین بدهند؟! یعنی فرق این دو مسئله را نمی‌دانند؟!
گفت: یکی دیگر از آنها توئیت کرده و نوشته است؛ این‌قدر که این روزها از روسیه و چین تقدیر می‌شود، حزب توده و مائو‌ئیست‌ها در ۷۰ سال گذشته تقدیر نکرده‌اند!
گفتم:‌ امروزه نه روسیه مارکسیست است و نه چین مائوئیست. یعنی غربگداها تا این ‌اندازه بی‌سوادند؟!
گفت: وقتی آمریکا و اسرائیل آشکارا به ضربه سنگینی که خورده‌اند اعتراف می‌کنند، گیجی غربگداها جای تعجب ندارد. پرت و پلا می‌بافند که فلاکتشان را به روی خود نیاورند!
گفتم: یارو تعدادی میهمان داشت و مرتب به آشپزخانه می‌رفت و به همسرش غُر می‌زد که غذا چی شد؟ همسرش که حوصله‌اش سر رفته بود با کفگیر محکم توی ملاج شوهرش زد. هنگام صرف غذا و تعارف به میهمان‌ها یکی از آنها گفت؛ خودتان چرا میل نمی‌کنید؟ یارو گفت؛ شما بفرمائید! من قبلاً یک کفگیر خورده‌ام!