kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۴۹۸۹
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 


صبح بخیر
کاربری نوشت: «آقاي رئيسي رفت جيرفت و برگشت بعضي‌ها هنوز دارند درباره ابعاد ميزي كه جناب پوتين و آقاي رئيسي پشتش نشسته بودند تحليل ميدن بيرون.»
یادتون رفته؟
امیرحسین ثابتی:« با نقد رئیسی مخالف نیستم اما مقابل کسانی که می‌خواهند نقاط قوت او را به عنوان نقطه ضعف نشان دهند باید محکم ایستاد.کسانی که بازدید رئیسی از مناطق سیل زده کرمان آن هم بلافاصله بعد سفر مسکو را هجو می‌کنند، همان‌هایی هستند که رئیس‌جمهور محبوبشان بعد از سیل گلستان در کیش بود و برنمی‌گشت.»
‏ تقصیر ایران است یا آمریکا؟
عبدالرحیم انصاری: « می‌گویند اقتصاد بین‌المللی است ولی نظام چسبیده به شرق! چه کسی چسبیده به شرق؟ ما که هنوز هم باغرب چانه می‌زنیم! چکارکنیم آمریکایتان زیاده‌خواه است؟ مگرخودتان ۸سال آویزان به غرب نبودید برای هیچ؟ چه شد؟ مگر شرق و همسایگان را بایکوت نکردید به عشق وندی شرمن؟ شرق جزو نظام بین‌المللی نبود؟»
زبان‌دنیا
کاربر دیگری نوشت:«صادرات ایران سال ۹۶ قبل از خروج آمریکا از برجام حدود ۳۰ میلیارد دلار، صادرات ایران سال ۱۴۰۰ بعد از خروج آمریکا و افزایش تحریم بیشتر از ۳۵ میلیارد، زبان‌دنیا رو یاد گرفتید کاسبان تحریم؟!»
وقتی دل تو لندن باشه
کاربری نوشت: «گفت نمی‌دونم چرا اصلاحاتیا به روسیه میگن شرق؛ روسیه که شمال ایرانه، گفتم چون تو با چشمِ سر می‌بینی و اونا با چشمِ دل؛دلشون لندنه، از لندن که نگاه کنی روسیه شرقه! »
مادر بی‌نظیر است
علی اکبر میرزایی: «امروز که مسئولیت بچه‌ها از صبح با من بود و همسرم نبود فهمیدم که بهشت زیر پای مادران است؟ یعنی تمام لحظات با باجناقم بچه‌ها رو سر گرم کردیم باز هم نشد که نشد... تازه از همسایه‌ها هم تذکر جدی گرفتیم چیزی که تو این دوسال نگرفته بودیم.
فرق میکنه کجا زندگی کنی
مجتبی روحی‌زاده با انتشار این تصویر نوشت: «همه جای دنیا مردم وقتی‌تانک و نفربر میبینن تنشون میلرزه و دلشون آشوب میشه چرا که قطعا برای مقابله با اونها از این ادوات استفاده میکنن در ایران مردم اینهارو که میبینن احساس آرامش و امنیت میکنن چرا که قطعا برای کمک بهشون از اینها استفاده میکنن.فرق میکنه کجا زندگی کنی! »
پوریا فاضل با انتشار همان تصویر نوشت:« آخرین بار که مردم آمریکا‌تانک و نیروی نظامی دیدن؛ واسه سرکوبشون برای حمله به کنگره آمریکا بود!ایران، مسیر همدان، کمک به مردمی که در برف‌گیر کرده‌اند... »