kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۴۳۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵

گشایش نمایشگاه عکس «آن لحظات ایثار» به مناسبت هفته بسیج در شهرکرد

به مناسبت پاسداشت هفته بسیج،نمایشگاه عکس با عنوان «آن لحظات ایثار» با 2 مجموعه عکس شامل 72 اثر عکاسان انقلاب و دفاع مقدس کشور در نگارخانه شهید شهرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گشایش یافت.



شهرکرد- خبرنگارکیهان:

در آیین گشایش این نمایشگاه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال وبختیاری با گرامیداشت هفته بسیج گفت: باید برای ترویج فرهنگ بسیج تلاش کنیم چراکه فرهنگ و روحیه بسیجی برای صیانت از انقلاب اسلامی ضروری است.
ابراهیم شریفی با اشاره به اینکه بسیج منحصر و محدود به مکان، زمان و افراد خاصی نیست افزود: بسیجیان همواره در میدان کارزار و در لحظات حساس حضور فعالی دارند و این روحیه بسیجی را باید حفظ کرد و در جامعه نشر داد.
وی افزود: لازم است با حمایت از فعالیت‌های هنری بسیجیان زمینه برای حضور هر چه بهتر هنرمندان استان در رویدادهای ملی و بین‌المللی فراهم شود.
شریفی اضافه کرد: این نمایشگاه به مناسبت هفته بسیج و با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره دلاورمردان بسیج، استفاده از هنر عکاسی به عنوان رسانه‌ای زنده در پاسداشت اهداف بسیج و ایجاد بستری برای هنر نمایشی عکاسان به عنوان یکی از مردمی‌ترین قشر هنرمندان افتتاح شده است.
این نمایشگاه از 2 مجموعه عکس شامل 72 اثر عکاسان انقلاب و دفاع مقدس کشوری که در زمان جنگ از صحنه‌‌های مختلف عملیات‌ها در مناطق کردستان، جزیره مجنون، شلمچه و ... عکاسی نمودند تشکیل شده است.
این نمایشگاه با نمایش آثار عکاسان کشوری پذیرای هنردوستان تا 5 آذر 1400 از 8 تا 12 و 14 تا 17 برای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان
دایر است.