kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۲۲۳
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰

شهادت ۳ مأمور در درگیری پلیس کرمان با اشرار و قاچاقچیان مسلح

 

در درگیری نیروهای قرارگاه عملیاتی ابوذر ناجا در استان کرمان با اشرار و قاچاقچیان مسلح سه نفر از ماموران پلیس به شهادت رسیدند.
به گزارش پایگاه خبری شهدای ناجا، فرمانده انتظامی استان کرمان ظهر دیروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عصر روز سه شنبه تکاوران قرارگاه عملیاتی ابوذر هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی در دشت سمسور واقع در مرز استان کرمان با سیستان و بلوچستان با کاروان اشرار و قاچاقچیان مسلح درگیر شدند، اظهار داشت: در این درگیری استواریکم «احسان شیرخانی» و سرباز وظیفه «امیر حسین خدادادی» به درجه رفیع شهادت نائل و 6 نفر از ماموران مجروح شدند که حال عمومی آنها مطلوب گزارش شده است.
سردار عبدالرضا ناظری با بیان اینکه پس از تعقیب و‌گریز و درگیری مسلحانه، یگان تکاوری بم موفق به زمین‌گیر کردن قاچاقچیان شدند، گفت: با توجه به میزان درگیری و حجم آتش سنگین اشرار، نیروهای تکاوری پلیس همچنان در حال پاک‌سازی منطقه هستند.
ناظری افزود: در ادامه درگیری تکاوران قرارگاه عملیاتی ابوذر با کاروان اشرار و قاچاقچیان مسلح صبح دیروز سرهنگ «مهدی توسنگ» سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
وی با بیان اینکه اشرار دستگیر شده با حکم مقام قضایی به اشد مجازات خواهند رسید ادامه داد: اخبار تکمیلی انهدام باند اشرار به‌زودی منتشر خواهد شد.