kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۱۷۷
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷

2 وزنه‌بردار از اردوی تیم ملی خط می‌خورند

 

با توجه به اعزام 10 وزنه‌بردار به مسابقات جهانی تاشکند، در آستانه اعزام دو نفر از اردوی تیم ملی خط خواهند خورد.
تاشکند طی ماه آینده میزبان دو رویداد مهم وزنه‌برداری است. این کشور طی روزهای 16 تا 26 آذر میزبان مسابقات قهرمانی جهان در سال 2021 است و سپس در ادامه کنگره انتخاباتی iwf نیز طی دو روز 29 و 30 آذر در این شهر برگزار خواهد شد که 4 ایرانی در بخش‌های مختلف برای شرکت در انتخابات کاندیدا شده‌اند.
اردوی تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در رقابت‌های جهانی ازبکستان به تازگی با دعوت از 12 وزنه بردار در مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده است. 10 وزنه‌بردار از 12 ورزشکار حاضر در اردو به رقابت‌های جهانی اعزام خواهند شد که این انتخاب در روزهای پایانی اردو اتفاق خواهد افتاد و براساس عملکرد وزنه‌برداران حاضر در اردو و رکوردهای‌شان، دو نفر از فهرست تیم خط خواهند خورد.
میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، مرتضی بیگلری، محمد زارعی، رضا دهدار، رسول معتمدی، سیدایوب موسوی، علیرضا یوسفی، علیرضا سلیمانی، امیر حقوقی، امیر عزیزی و آیت شریفی 12 نفری هستند که از بین آنها 10 نفر عازم ازبکستان خواهد شد.
کیانوش رستمی و سهراب مرادی نیز به اولین مرحله از اردوی تیم ملی برای شرکت در جهانی تاشکند دعوت شده بودند که به علت غیبت در تمرینات، از اردو خط خوردند.