kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۱۷۵
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷

اخبار کوتاه از فوتبال

 


علی دایی: هیچ مذاکره‌ای با سوریه نداشتم
در چند روز گذشته اخباری در برخی رسانه‌های عربی مبنی بر این منتشر شد که فدراسیون فوتبال سوریه به دنبال برکناری نزار محروس است و از این رو
مذاکراتی با علی دایی برای قبول هدایت تیم ملی فوتبال سوریه انجام داده است. در همین رابطه علی دایی ضمن رد خبر مذاکره با فدراسیون فوتبال سوریه اظهار کرد: هیچ مذاکره‌ای با فدراسیون فوتبال سوریه انجام نداده‌ام.
تبلیغات محیطی دیدارهای خانگی
به پرسپولیس و استقلال واگذار شد
صادق درودگر عضو هیئت‌رئیسه سازمان لیگ فوتبال درباره وضعیت اجرای تبلیغات محیطی مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: طبق جلسات برگزار شده و هماهنگی‌های به عمل آمده بنا شد کارگزار‌‌های باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هر کدام به صورت جداگانه تبلیغات محیطی مسابقات خانگی این دو تیم را بر عهده بگیرند. این موضوع منوط به ارائه تضمین‌های لازم از سوی دو باشگاه است.وی درباره دیگر باشگاه‌‌ها، عنوان کرد: تبلیغات محیطی‌ 14 باشگاه دیگر لیگ برتر به روال سابق توسط سازمان لیگ صورت خواهد گرفت. در حال حاضر باشگاه استقلال دارای کارگزار است اما پرسپولیس کارگزاری ندارد.
طلب سرمربی پیشین پرسپولیس وصول نشده است
در چند روز گذشته پس از تامین منابع ریالی لازم برای پرداخت طلب گابریل کالدرون از سوی باشگاه پرسپولیس، هواداران سرخ امیدوار شدن تا هر چه زودتر پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز شود اما هنوز تمام طلب کالدرون به حساب او واریز نشده است. در همین باره ملانی شایر- وکیل سوئیسی گابریل کالدرون اظهار کرد: در روزهای اخیر مبالغی به حساب موکل من واریز شده اما هنوز تمام طلب پرداخت نشده است. ممکن است کارهای بانکی لازم در حال انجام باشد. پس از پرداخت طلب گابریل کالدرون، وکیل این مربی موضوع را به فیفا اطلاع می‌دهد تا پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس باز شود.
باقری: از مردم انتظار حمایت داریم
کریم باقری مربی تیم ملی فوتبال پس از برتری تیمش برابر سوریه گفت: عالی بود و بچه‌ها عالی بازی کردند. دست‌شان درد نکند و خسته نباشند. به مردم خوب تبریک می‌گویم و امیدوارم با این برد خوشحال شده باشد. دعا کنند برای بازی‌های بعدی بچه‌ها همین‌طور سرحال باشند و با امتیازات خیلی خوب صعود را قطعی کنند. بچه‌ها تمام تلاش‌شان را می‌کنند و از مردم انتظار دارند که آنها را حمایت کنند. کریم باقری یکی از تکه‌های کامل‌کننده تیم خوب اسکوچیچ است که ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان تیم ملی دارد و بازگشتش به تیم ملی با ظهور یک نسل طلایی دیگر در فوتبال ایران هم زمان شده است.
دروازه‌بان تیم ملی بانوان ایران از اردنی‌ها شکایت می‌کند
بعد از ادعای واهی سران فدراسیون فوتبال اردن علیه زهره کودایی، دروازه‌بان تیم ملی زنان ایران و رد این ادعا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، سایت اسپورت ۲۴ روسیه خبر داد این دروازه‌بان ایرانی قصد دارد از سران فدراسیون فوتبال اردن شکایت کند و نسبت به این موضوع اعاده حیثیت کند. در صورت تایید شکایت دروازه‌بان ایرانی از سوی اردنی‌ها، کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌تواند فدراسیون فوتبال اردن را با جریمه روبه‌رو کند. تیم ملی فوتبال زنان ایران توانست با درخشش زهره کودایی دروازه‌بان خود برای اولین‌بار تاریخ ‌سازی کند و به دور نهایی جام ملت‌های آسیا راه یابد. این تیم اردن را در ضربات پنالتی با درخشش کودایی شکست داده بود.