kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۱۵۴
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323

* انگلیس خبیث بیش از دو میلیون کیلومتر از سرزمین ما را تجزیه کرده، در زمان قاجار و پهلوی اول و دوم خسارت‌های جبران‌ناپذیری بر کشورمان تحمیل کرده، در هنگام تبعید رضاخان به جزیره موریس 250 صندوق همراه وی را که طلا و جواهرات و... بود را بردند و...
حال این 600 پوند که قرار است به خاطر قرارداد خرید تانک در دهه 60 که پول آن را از ما گرفته بود بپردازد بخشی از طلب ماست. لذا رسانه‌ها به این مطلب بپردازند که اگر قرار است بدهی ما را بدهد چند ده برابر 600 پوند خواهد بود و مشکل ما با این روباه مکار تمامی ندارد چرا که آنها با هویت دینی و اسلامی ایرانی ما مخالفند.
قطب‌زاده
* متاسفانه گویا برخی از افراد 8 سال خرابی، ترک فعل، افزایش قیمت‌ها، خالی کردن خزانه، حراج ارز و سکه و ده‌ها مورد دیگر را به زودی فراموش کردند و یا اخبار و اطلاعات خود را از غیر مجاری داخلی نظام می‌گیرند که توقع دارند ظرف سه ماه کشور گل و بلبل شود. لازم است هم رسانه ملی و هم مطبوعات انقلابی و هم مسئولین دولتی و نمایندگان اوضاع اقتصادی و شرایط بهبود آن را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند تا توقعات معقول‌تر و حساب‌شده‌تر باشد.
قاری
* نمایندگان محترم مجلس! مردم از شما و دولت دو کار مهم و اساسی می‌خواهند حل مشکل بیکاری و مهار تورم. تا این دو حل نشود سخن از وام ازدواج و اقساط چند ساله آن، فرزندآوری و پیری کشور و... سخن نابجایی است. هرچند رسانه‌ها و مسئولین نیز لازم است مردم را آگاه نمایند که حداقل طی 8 سال اخیر دولت قبل چه بر سر کشور آورده و حل این مشکلات زمان‌بر است و نمی‌توان ظرف چند ماه مشکل اقتصادی کشور را حل کرد.
زارعی و فرخی
* امام راحل(ره) بر استحکام داخلی کشور تاکید داشتند که اگر کشور از درون استحکام داشته باشد قدرت‌های بیرونی نمی‌توانند کاری کنند لذا امروزه دستگاه قضایی نباید کمترین مماشاتی با برخی اصلاح‌طلبان و نشریات زنجیره‌ای که به عنوان عمله استکبار در داخل کشور به ایفای نقش می‌پردازند بنماید.
یک شهروند از تهران
* انتظار می‌رود دولت محترم با انتخاب مدیران جهادی و به‌کارگیری آنها در مجموعه دولت و برکناری نفوذی‌ها و حرکت جهادی در کشور، مردم تغییر دولت را حس نمایند و به آینده امیدوار شوند.
0084---0911
* مدیران محترم ارشد نظام! زلزله‌های مکرر و پرخسارت یک پیام روشن دارد که هرچه سریع‌تر بافت‌های فرسوده را با وام و مشوق‌های موثر بازسازی و ترمیم کنید تا کشور دچار این همه خسارت جبران‌ناپذیر نشود.
نیک‌بین
* آقای اژه‌ای در این مدت کوتاه در اداره قوه قضائیه موفق عمل کرده است. و در این مدت کم نشان داده که از قدرت مدیریت بالایی برخوردار است و توانسته رضایت ایجاد کند.
3107---0902
* از مسئولان دولت سیزدهم درخواست می‌کنم سری به انبارهای گمرک بزنند و مواد خوردنی و مصرفی در حال فاسد شدن باقی‌مانده از دولت قبل را هرچه زودتر ترخیص و روانه بازار کنند چرا باید حجم زیادی ذرت در گمرک بماند و سر آخر فاسد و غیرقابل مصرف بشود.
0220---0935
* در 42 سال گذشته دو دسته از مسئولین و مدیران مشکل‌ساز بوده‌اند. اول مسئولانی که آرمان‌های انقلاب را پشت گوش انداختند و نادیده گرفتند. دسته دوم آنهایی که سلیقه‌ای عمل کردند و موجب به وجود آمدن مشکلات شدند. امروز به مدیران شجاعی نیاز داریم که به آرمان‌های انقلاب و اسلام معتقد و عامل باشند.
1258---0938
* سایت‌های خرید و فروش اینترنتی چنانچه زیر نظر دولت فعالیت بکنند و مجوز رسمی داشته باشند مردم با خیال راحت می‌توانند خریدهای خود را از طریق این سایت‌ها انجام بدهند و احتمال کلاهبرداری نیز به صفر می‌رسد.
0685---0916
* امام حسین(ع) خطاب به مخالفین خود فرمودند اگر دین ندارید آزاده باشید. معاندین و مخالفین نظام تا دیروز اعتراض می‌کردند چرا مسئولین نظام واکسن کرونا وارد نمی‌کنند حال که بیش از صد میلیون دز واکسن وارد کشور شده همین جماعت عنود مردم را از واکسن زدن می‌ترسانند.
4010---0911
* پس از لغو دورکاری ادارات و سازمانها در ساعات اوج آمد و شد کارمندان و کارگران در اتوبوس‌های تندرو خط دو (خاوران- آزادی) جای سوزن انداختن و تنفس نیست. آیا ستاد کرونا و وزیر بهداشت که اینقدر به رعایت پروتکل‌ها تأکید دارند این خطوط پر تردد مسافران را مشاهده کرده‌اند؟! اگر مشکلی ندارد پس چرا در مساجد هیئت‌های عزاداری اینقدر تأکید بر فاصله‌گذاری و... می‌شود؟!
0701---0935 و 02846---0935
* از وزارت جهاد کشاورزی درخواست می‌شود با حمایت از کشت دانه‌های روغنی، ذرت و... کشور را هم در زمینه روغن‌های طبیعی مفید و هم در مقوله خوراک دام‌ها به سمت خودکفایی
سوق دهد.
9970---0938