kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۰۸۶
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴

حواشی فراوان پای رئیس‌ فدراسیون بدنسازی را به کمیسیون اخلاق باز کرد

 

عبدالمهدی نصیرزاده رئیس‌فدراسیون بدنسازی در کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک حضور یافت.
کمیسیون اخلاق کمیته ملی المپیک صبح سه شنبه اعلام کرد عبدالمهدی نصیرزاده رئیس‌فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام به این کمیسیون دعوت شده است. طبق اعلام این کمیسیون نصیرزاده باید پیرامون حواشی پیش آمده در اعزام تیم ملی پرورش‌اندام به مسابقات برون مرزی پاسخگو باشد. رئیس‌فدراسیون بدنسازی قرار بود دیروز در کمیسیون اخلاق توضیحاتی را در این باره ارائه کند اما درباره نتایج جلسه خبری منتشر نشد.
فدراسیون بدنسازی این روزها گرفتار حواشی متعددی شده است؛ چندی قبل تیم ملی پرورش‌اندام ایران در هفتاد و پنجمین دوره مسابقات جهانی در دسته فیزیک کلاسیک در اسپانیا حضور یافت اما در بازگشت دو ملی‌پوش این تیم به ایران برنگشتند. امیر غلامزادگان و علیرضا پیری دو ملی‌پوشی بودند که همراه کاروان کشورمان به ایران نیامدند. دو ورزشکاری که در فیتنس اسپرت و فیتنس چلنج در این مسابقات حضور داشتند و موفق به کسب مدال نشدند. هنوز مشخص نیست که این دو ملی‌پوش به چه دلیلی در اسپانیا ماندند و به تهران بازنگشتند اما این موضوع تنها دسته گل این کاروان پرحاشیه نبوده است.
گویا در خلال سفر به اسپانیا، مشخص شده که شخصی به نام ایوبی بدون اینکه سمتی در تیم داشته باشد، صرفا به عنوان مترجم با تیم ملی پرورش‌اندام همراه شده بود؛ فردی که بنا بر ادعای برخی رسانه‌ها پسر باجناق رئیس‌فدراسیون بود. اکنون باید منتظر توضیحات فدراسیون درخصوص اتفاقات رخ داده بود، فدراسیونی که چند ماه قبل هم با ماجراهای قراردادن نام همسر رئیس‌در فهرست دریافت واکسن حسابی خبرساز شده بود!
همه این اتفاقات در شرایطی رخ داده که نصیرزاده علاوه‌بر ریاست در فدراسیون بدنسازی، رئیس‌سازمان لیگ فدراسیون کشتی نیز هست.