kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۰۸۴
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳

۲۰۰ میلیارد تومان کمک به ورزشگاه آزادی کجا رفت؟

 


وعده‌ای که در ماه‌های پایانی دولت دوازدهم برای کمک ٢٠٠ میلیارد تومانی به ورزشگاه آزادی داده شد نه تنها محقق نشده بلکه هیچ سندی از صحت و ثبت آن موجود نیست.
آخرین وعده‌ای که در رابطه با مجموعه ورزشی آزادی عنوان شد در دولت دوازدهم و توسط محمدباقر نوبخت رئیس‌وقت سازمان برنامه و بودجه مطرح شد، وی در جریان بازدیدی که خردادماه گذشته از اردوی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی داشت، «اختصاص بودجه ۲۰۰ میلیارد تومانی» برای مجموعه ورزشی آزادی و باز‌سازی و به‌سازی آن را وعده داد.
قرار داشتن در ماه‌های پایانی دولت دوازدهم و همچنین در پیش بودن بازی‌های المپیک و تب و تاب ورزش کشور برای این رویداد، کمک مالی دولت به ورزشگاه آزادی را خیلی بر سر زبان‌ها ‌انداخت در حالی که وعده مطرح شده برای آن در عمل پوچ و تو خالی بود چرا که تا به امروز و بعد از گذشت ٥ ماه، نه تنها عملی نشده بلکه هیچ سندی از صحت و ثبت آن هم موجود نیست. مددی سرپرست مجموعه ورزشی آزادی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر و در واکنش به سرانجام کمک ٢٠٠ میلیارد تومانی به آزادی گفت: یکی از مواردی که در بدو ورودم به ورزشگاه آزادی پیگیر آن بودم، همین مسئله بود. مکاتبات لازم در این زمینه با سازمان برنامه و بودجه انجام شد و حتی شخصاً پیگیر آن بودم اما همه پیگیری‌ها به این منجر شد که هیچ بودجه‌ای برای ورزشگاه آزادی و باز‌سازی و به‌سازی و مقاوم ‌سازی آن تخصیص داده نشده است.