kayhan.ir

کد خبر: ۲۳۰۰۶۰
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی



هنر استعمار را ببینید
علی قلی زاده: «تعهدات‌شان را اجرا نمی‌کنند ولی وقیحانه انتظار دارند ایران تعهداتش را اجرا کند! این هنر استعمار و رسانه‌هایش است که امری طبیعی را «تعجب‌ برانگیز» جلوه می‌دهند.»
مقایسه با شما
حبیب با انتشار این تصویر نوشت: «رئیسی از مخبر خواسته بره مناطق زلزله زده و مخبر هم همون موقع میره و تا صبح پیگیری میکنه مشکلات حل بشه، جالبه که در همون ساعات اولیه ورودش، آب و برق وصل میشه! مقایسه کنید با رفتار دولت روحانی در زلزله سرپل ذهاب: روحانی و کابینه دولت خواب، رسانه‌های اصلاحاتی هم لال.»
دولت جلو زد
سیدمحمدجواد حسینی هم در واکنش به حضور سریع مسئولان دولتی در مناطق زلزله زده نوشت: «پس از 8 سال دولت از نیروهای مسلح جلو زد!»
کاربری نوشت: «ایران روی گسله و‌گریزی نیست اما تفکری که مسئوله معمولا ما رو شگفت زده می‌‌کنه. یکی با بی‌اهمیتی به مردم، یکی هم با حضور و پیگیری به موقع.»
اوضاع دیابتی‌ها در آمریکا
فاطمه آقازاده: «دیابتی‌ها در آمریکا می‌میرند! به علت نبود روند نظارتی درست درآمریکا، قیمت انسولین در این کشور به میزان زیادی بالاتر از کشورهای دیگر است طوری که جان میلیون‌ها بیمار دیابتی در این کشور در معرض خطر قرار گرفته. غرب‌پرستایی که همیشه آمریکا رو گل و بلبل نشون میدن نظری، صحبتی ندارن؟»
ایثار معلمان ادامه دارد
محمد نصوحی با انتشار این تصاویر نوشت: «همکار عزیز و گرامی بروجردی ما مدیر آموزگار روستای شاهویران سفلی «جناب آقای کردی» به علت شکستگی مهره کمر، درحالی که می‌تونستن به صورت مجازی آموزش بدن با فداکاری در کلاس درس حضور پیدا کردن و مشغول به آموزش حضوری شدند! اینها اگه مظهر ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی نیست پس چیه؟!»
پیوند فراریان اصلاحات و منافقین
حامد: «یادی از سالروز فتنه آبان که مریم رجوی امروز عزادار آن است. سال گذشته قرار بود آبان داغ تولید کنند که نشد، امسال هم با وجود هک پمپ بنزینها موفق نشدند. در نتیجه نمایش «دادگاه لندن» و «دادگاه آلبانی» را کلید زدند. اولی را جریان فراری اصلاحات پیش میبرد و دومی را سازمان مجاهدین!»