kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۹۹۳۳
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰

منتقد رژیم صهیونیستی افسر اطلاعاتی ارتش این رژیم از آب درآمد!

اخیرا یک فایل صوتی از مصاحبه «مژگان نوی» ساکن سرزمینهای ‌اشغالی که خود را فعال حقوق بشری و منتقد رژیم صهیونیستی معرفی کرده ، بازنشر شده که نشان می‌دهد وی افسر اطلاعاتی ارتش این رژیم است.


مژگان (اورلی) نوی در مصاحبه‌ای که در ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ با «رُک مدیا» رسانه ژیان قمیشی (گوینده رادیویی ساکن تورنتو) داشته اعتراف می‌کند وی افسر واحد ۸۲۰۰ اطلاعات ارتش بوده است.
واحد 8200، طی سال‌های اخیر به یکی از بزرگ‌ترین واحدهای ارتش اسرائیل تبدیل شده به صورتی که پس از نیروی هوایی این رژیم، بزرگ‌ترین واحد ارتش رژیم صهیونیستی واحد 8200 است.
واحد 8200 سازمان اطلاعات نظامی اسرائیل در حقیقت واحدی است که ماموریت شنود، رمزگشایی از کدهای رایانه‌ای، جنگ و دفاع سایبری، ساخت انواع بدافزارها و هر آنچه که در حوزه جاسوسی و جمع‌آوری اطلاعات و یا ضربه زدن به سایر کشورها با استفاده از تجهیزات فنی امکان‌پذیر است را انجام می‌دهد.
مژگان (اورلی) نوی در بخشی از مصاحبه خود با رُک مدیا می‌گوید که از وقتی وارد ارتش اسرائیل شده برخلاف سایر دختران عضو ارتش این رژیم شغل بسیار جالبی داشته است.
‏ژیان قمیشی از او می‌پرسد که آیا جاسوسی می‌کرده است؟ مژگان نوی با خنده پاسخ می‌دهد که من در بخش اطلاعات بودم و از تسلطم به زبان فارسی در این بخش استفاده می‌کردم!
گفتنی است مژگان نوی همان فردی است که یکی از سایتهای حق‌العمل‌کار داخلی در اقدامی قبیح و ضد منافع ملی و سیاست‌های اصولی کشور اقدام به مصاحبه با وی کرده است. انصاف نیوز در توجیهی مضحک مدعی شده این مصاحبه را در راستای مقابله با رژیم اسرائیل انجام داده است!
حال آنکه رژیم کودک‌کش سال‌هاست که با استفاده از ‌ترفندهای مختلف در پی آن است که نوعی عادی‌سازی روابط با ایران را از طرق مختلف دنبال کند و انجام چنین مصاحبه‌ای بدون شک بازی در این پازل است. مصاحبه‌شونده که یک صهیونیست ایرانی‌تبار است سعی دارد خود را منتقد سیاست‌های تل‌آویو جا بزند اما پیگیری مواضع وی نشان می‌دهد مأموریت این فرد چیزی جز ایجاد ارتباط در بستر دیپلماسی عمومی و عملیات روانی برای عادی‌سازی رابطه با این رژیم جعلی و مشروعیت‌بخشی به آن نیست.