kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۹۵۵۷
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323

* می‌دانید وقتی نیروی دریایی آمریکا از نیروی دریایی سپاه تودهنی می‌خورد چرا در داخل کشور غرب‌گرایان بیشتر دردشان می‌گیرد و جلز و ولز می‌کنند؟! چون وقتی گنده لات مدعی محل سیلی می‌خورد نوچه‌هایش حساب کار دستشان می‌آید و ناله‌شان به خاطر از دست دادن پشت و پناهشان است. می‌فهمند که وقتی بزرگترشان قافیه را باخته، سرنوشت آنها قطعاً نابودی است!
0594---0912
* باید بپذیریم داشتن جدیت در کار و با اقتدار عمل کردن مسئولین در بسیاری از موارد راهگشا بوده و موجب آرامش در فضای عمومی جامعه خواهد شد. نباید اجازه داد نشریه‌ای آزادی بیان را بهانه قرار داده و با تیترهای جنجالی آرامش جامعه را به هم بزند.
3107---0902
* متولیان خرابی 8 سال گذشته به جای عذرخواهی از ملت، طلبکار شده‌اند!
3107---0902
* ایران و ایرانی این لیاقت و شایستگی را دارد که با رعایت شایسته‌سالاری در بدنه دولت و پیاده کردن عدالت در سطح جامعه به جایگاه رفیع پیشرفت دست پیدا کند و تا مرحله شکست‌ناپذیری در مقابل دشمنان پیش برود.
0685---0916
* قوای سه‌گانه بحث سیاست‌های جمعیتی را به طور جدی پیگیری نمایند تا آسیب جدی کشور را فرا نگرفته است. چند سال دیگر برای تأمین و نگهداری افراد مسن باید نیروی کار از خارج وارد کرد چرا که جامعه و خانواده‌ها کسی را برای تأمین مالی و مراقبت از سالمندان ندارند.
0220---0935 و 6960---0936
* چرا مدعی‌العموم در برابر روزنامه‌های زنجیره‌ای که نقش دشمنان نظام را ایفا می‌کنند عکس‌العملی نشان نمی‌دهد؟!
7250---0919
* تعداد شیاطینی که در داخل نظام نفوذ کرده و تلاش می‌کنند بدنه اجتماعی و مردم را نسبت به نظام و توانایی دین در اداره جامعه ناامید سازند کم نیستند فلذا اولویت اول باید شناسایی این جریان و برخورد با آن باشد.
9915---0914
* به آقای دکتر ظریف استاد کاربلد و خبره دیپلماسی عرض می‌کنم، دیدید چطور سپاهیان دریادل و غیور بدون فشار دادن حتی یک دکمه و فقط با یک دستور کوتاه رادیویی ناو جنگی آمریکا را وادار به تمکین و عقب‌نشینی کردند؟! همان آمریکایی که به دروغ در مورد قدرتش لاف می‌زدید که با فشار یک دکمه می‌تواند تمام سیستم دفاعی ما را از کار بیندازد!
0594---0912
* ویروس تفکر آمریکایی که وارد پیکره تفکری سیاسیون اصلاح‌طلب شده تاکنون هزینه زیادی روی دست نظام گذاشته است. کاش می‌شد غرب‌گرایان دست از غرب‌زدگی بردارند و این قدر سد راه پیشرفت کشور نشوند.
8857---0992
* رهبر معظم انقلاب چند سال پیش فرمودند مجازات فرد قاچاقچی این است که اموال قاچاق او به آتش کشیده شود. چرا عمل نمی‌شود و آمار قاچاق بالا می‌رود؟
8288---0935
* رزمایش‌های اخیر سپاه و ارتش در شمال غرب کشور و همچنین سیلی اخیر نیروی دریایی سپاه به آمریکا در آب‌های آزاد دریای عمان در ماجرای اخیر کار خودش را کرد و دیدیم که دولتمردان جمهوری آذربایجان به اصلاح مواضع آشفته و گذشته خود روی آوردند.
7087---0903
* باید برای بارورسازی ابرها توسط کشورها قانون تهیه و امکانات اجرای آن فراهم شود تا سیل و خشکسالی در جهان مدیریت شود و از خسارت‌های کلان جلوگیری شود.
2146---0913
* بیش از یک سال و نیم از منع تردد شبانه می‌گذرد به اقرار متولیان ستاد کرونا و ناجا و... این طرح تاثیری در جلوگیری از گسترش کرونا نداشته است فقط جریمه برای کسانی که به خاطر ضرورت و... تردد نموده‌اند، داشته است! حال با توجه به اتفاق نظر کارشناسان و مجریان چرا نسبت به لغو آن اقدام نمی‌کنند و چه اصراری بر تداوم آن هست؟!
عرب‌سرخی - بازار تهران
* آیا در هر شهری چند فرد مورد اعتماد و پاکدست پیدا نمی‌شوند که با آموزش‌های لازم کار نظارت و بازرسی و قیمت‌گذاری‌ها را انجام دهند و با گرانفروشان به شدت برخورد کرد؟! تا کی قرار است مردم شاهد گرانفروشی‌های افسارگسیخته باشند.
1638---0938
* نجات مسکن و خودرو از دلال‌بازی‌های فسادآور و قیمت‌های کاذب و غیرواقعی به این است که بنگاه‌های املاک و خودرو ضابطه‌مندی بیشتری پیدا کنند و جلوی دلال‌بازی‌های کثیف برخی از آنها گرفته شود.
8495---0911
* متاسفانه گرانی و تورم زندگی‌ ما روستاییان را مختل کرده است و از طرفی کاهش قیمت دام نیز در این اوضاع بر مشکلات ما افزوده است. از دولت مردمی درخواست می‌شود تا سروسامان گرفتن اوضاع، کمک معیشتی برای امثال ما در نظر بگیرند تا چرخ زندگی‌مان بچرخد.
اصغر احمدلو - زرقان مرند
* پیشنهاد می‌کنم مشوق‌های ازدواج مشروط به دوام ازدواج تا زمان معین مثلا 5 سال باشد تا عده‌ای با سوءاستفاده و ازدواج‌های ساختگی صرفا به‌دنبال دریافت وام نباشند.
2146---0913
* بعد از گذشت این همه سال آیا وزارت ارتباطات و مسئولین امر در جلوگیری از ارسال پیامک‌های تبلیغاتی شرکت‌ها و اصناف روی گوشی‌های تلفن همراه شهروندان ناتوان هستند؟
0220---0935
* دولت اگر بخواهد اقتصاد کشور را رونق دهد باید دست دلالان سودجو را از بازار قطع کند چرا که آنها فقط منافع خویش را در نظر می‌گیرند نه منافع ملت را.
9807---0919
* بعضی از مساجد به بهانه ویروس کرونا مدت زمان طولانی است که تعطیل و در آنها به روی مردم بسته شده است. از مسئولین ستاد امور مساجد تقاضای رسیدگی داریم.
9239---0922
* تجربه‌ها به ما می‌آموزد افرادی که در دفاتر مسئولین خدمت می‌کنند بعد از مدتی گرفتار غرور می‌شوند و با ارباب رجوع درست برخورد نمی‌کنند و بعضا دچار فساد مالی هم می‌شوند. لازم است تمام مدیران به‌طور منظم افراد دفتر را از طریق مراجعه‌کنندگان تحت نظر داشته باشند.
نیک‌طبا
* آمپول «فلوفنازین» که تولید داخلی است در هیچ داروخانه‌ای پیدا نمی‌شود؟ افرادی هستند که باید هر هفته از این دارو استفاده کنند. مسئولان توجه و اقدام کنند.
مجتبی قاری
* به‌رغم تعداد زیاد قبولی‌ خانم‌ها در رشته پزشکی هنوز در برخی مراکز با کمبود پزشک و پرستار و... خانم، متاسفانه کار تزریقات و سونوگرافی خانم‌های بیمار را آقایان انجام می‌دهند. چرا این‌گونه است؟
5485---0912