kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۹۳۶۹
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳

کیهان و خوانندگان



33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323
* به کسانی که 8 سال تمام ملت را از سایه جنگ و گزینه‌های روی میز عموسام ترساندند و به چاه بی‌تدبیری‌های دولت مأیوس سابق انداختند بگویید فیلم عقب‌نشینی ناوهای آمریکا از مقابل قایق‌های سپاه را به دقت ببینید. اینها که فرار می‌کنند همان گزینه‌های روی میزی است که شما 8 سال مردم را از آنها ترساندید؟!
0594---0912
* مزدوران آمریکا و نوچه‌های داخل آمریکا بدانند که فقط نیروی دریایی سپاه پوزه شیطان بزرگ را به خاک مالید نه تمام نیروهای سپاه و نه ارتش و بسیج! این را امام و مقتدایمان رهبر عزیز فرموده بودند که دوران بزن در رو گذشته است! چرا خود فروخته‌ها از اینکه پوزه شیطان بزرگ به خاک مالیده شده این قدر ناراحتند؟!
وحیدی
* تقابل جریان سلطه با انقلاب اسلامی یک امر روبنایی نیست که با یک یا چند جلسه مذاکره برطرف شود. تجربه چهار دهه گذشته این مطلب را روشن می‌کند. علاوه بر این به اظهارات خانم رایس و مکس فیشر تحلیل‌گر روزنامه نیویورک تایمز دقت کنید. رایس می‌گوید: دعوا بر سر چند شبکه، چند کیلو اورانیم و برد موشک‌ها نیست این‌ها نمودهای رویین چالشی عمیق‌تر است. و فیشر می‌گوید: صرف وجود جمهوری اسلامی هژمونی آمریکا را به چالش می‌کشد و این آمریکایی‌ها را دیوانه می‌کند.
دولابی
* از دریادلان عزیز نیروی دریایی سپاه پاسداران که با عملیات شجاعانه خود موجب حقارت شیطان بزرگ بر روی آب‌های آزاد دریای عمان شدند تشکر و قدردانی می‌کنیم. لازم است رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع منطقه حساب کار خودشان را بکنند و دست از ماجراجویی بردارند.
0609---0915
* چرا جریان طرفدار اصلاح‌طلبی آمریکایی با زبان ساده نمی‌گوید به خاطر دنیاطلبی خود حاضر است بساط استقلال، عزت، پیشرفت‌های علمی، اقتصادی و قدرت بلامنازع منطقه‌ای و سلامت دینی در کشور برچیده شود؟
6858---0919
* عملیات پهپادی که برای ترور نمایشی نخست‌وزیر عراق صورت گرفته کار آمریکا با مشاوره اسرائیل بوده و هدف آنان هم کلیدزدن فتنه جدید در این کشور است. نباید فریب بازی‌های جدید آمریکایی‌ها را خورد.
3107---0902
* رئیس‌جمهور قبلی و بسیاری از وزیران و مدیران ایشان در 4 سال اول، دائم دولت قبل از خود را عامل مشکلات می‌دانستند و به دولت قبل خود می‌تاختند. اما خوشبختانه جناب دکتر رئیسی و دیگر دولتمردان این رویه را به کار نگرفتند در حالی که دولت قبلی با سوء مدیریت و ترک فعل‌ها، کوهی از مشکلات را برجا گذاشته‌اند.
1713---0915
* دلیرمردان سپاهی با جلوگیری از به سرقت بردن کشتی حامل سوخت ایران توسط آمریکایی‌ها در روزهای نزدیک به 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی ثابت کردند که ایرانی به کسی باج نمی‌دهد.
8589---0919
* وزیر محترم صمت برای چندمین بار با صاحبان صنایع و صادرکنندگان نشست حضوری داشته است. کاری که در دولت‌های قبلی به ندرت اتفاق می‌افتاد. مردم ثمره این نشست‌ها را در آینده نزدیک ان‌شاءالله خواهند دید. الحمدلله تمام وزارتخانه‌ها و زیرمجموعه‌های دولت انقلابی در مسیر درست قرار گرفتند و به یاری حق در کمتر از 4 سال می‌توانیم به وضعیت قبل از سال 92 برسیم.
0049---0911
* عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: امسال چهار میلیارد دلار! فرار مالیاتی داشته‌ایم. آقای رحمانی! مگر دلار واحد پول جمهوری اسلامی است؟! لطفا دقت کنید.
3755---0912
* مرحوم فخرالدین حجازی در یکی از سخنرانی‌های اوایل انقلاب می‌گفت: این کشور به خرابه‌ای تبدیل شده که رژیم طاغوت بوجود آورد و این خرابه مار، عقرب، موش، گرگ و... دارد. اول باید پاکسازی شود، بعد بسازیم، امروز نیز چنین است. ان‌شاءالله با دعای خیر امت، رئیس‌جمهور و دولت مردمی بتوانند با صبوری و امیدواری مردم،‌کشور را بسازند و زمینه ساز فرج شوند.
5350---0933 و 6960---0936
* جای تأسف دارد که هنوز عده‌ای از شهروندان از زدن ماسک خودداری می‌کنند در حالی که شاهد بودیم پاسداران نیروی دریایی سپاه حتی در صحنه عملیات جلوگیری از سرقت نفت کشورمان توسط نظامیان آمریکا در دریای عمان ماسک به صورت داشتند.
6158---0936
* به خاطر عملکرد خوب صدا و سیما در ماجرای حمله سایبری به سامانه سوخت نباید عملکرد غیرقابل دفاع آن را در برخی موارد چون حجاب و عفاف و سبک زندگی اسلامی و... نادیده گرفت.
ابوالقاسمی- قم
* سخنی با دختران عزیز و زنان عفیف کشورم دارم. شما را به خون شهدایی که پای درخت اسلام ریخته شده است، کمی تفکر و تامل نمایید و از توصیه‌های دین، قرآن و اهل‌بیت در مورد حجاب و عفاف و نقش آن در سلامتی جامعه و زندگی بیاموزید که خیر دنیا و آخرت شما در آن است نه اینکه از آموزه‌های دشمنان برای خوش‌گذرانی دوروزه دنیا به خواسته‌های دشمنان اسلام توجه و عمل کنید. پایداری خانواده در عمل کردن به دستورات دینی است و متلاشی شدن آن در توجه و عمل به توصیه‌های شیطان و شیطان‌صفتان.
سروی و طاهری
*اگر با مشوق‌های موثر بافت‌های فرسوده احیا شود مناطقی از کشور با یک زلزله خفیف گرفتار شدید مشکلات و خسارات جانی و مالی نمی‌شود. زلزله اندیکا یک دلیل روشن این مدعاست. باید اراده‌ای جدی برای احیای بافت‌های فرسوده به وجود بیاید.
نیک‌بین
* عرض ما بازنشستگان تامین اجتماعی با حقوق یک میلیون و هفتصد هزار تومان با چند عروس و داماد و نوه این است که ما چگونه قادریم یک کیلو برنج تهیه کنیم. یک کیلو گوشت تهیه کنیم و...؟! واقعا باید تدبیری برای کسانی که درآمد آنها پایین‌تر از حداقل 5 میلیون تومان است بکنید؟! مگر رشته آش که همین چند روزه 30 درصد گران شد و یا رب 14 هزار تومان به 34 هزار تومان رسید با دلار تهیه می‌شود؟! یا سفر به عتبات بالای 9 میلیون تومان را چه اقشاری می‌توانند بروند؟!
یک شهروند بازنشسته تامین اجتماعی
* برخی از مستاجران ویروس کرونا را بهانه قرار داده و به‌رغم اینکه ماه‌ها از موعد پایان اجاره گذشته اقدام به تمدید و یا تخلیه ملک نمی‌کنند. از مسئولین محترم قوه قضائیه تقاضای رسیدگی داریم.
7634---0912
* یک معلم هستم و اعتقاد دارم آموزش حضوری بسیار مفیدتر از آموزش مجازی است اما درخصوص بازگشایی مدارس و شروع آموزش حضوری سخت نگران عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس توسط دانش‌آموزان می‌باشم.
3104---0912
* بازنشستگان و مستمری‌بگیران بیمه‌های تامین اجتماعی که حداقل حقوق بازنشستگی را می‌گیرند با این شرایط تورم و گرانی زندگی بسیار دشواری را می‌گذرانند. انتظار می‌رود دولت تدبیری برای بهبود حقوق و درآمدهای این قشر داشته باشد.
محمود بلیغیان
* بعضی از فامیل‌های ما صاحب ویلا و ماشین‌های خارجی مدل بالا هستند با این حال یارانه می‌گیرند. کجای این کار عدالت است؟
7945---0914
* آموزش دوره ایمنی در کار برای کارگران باید به صورت اجباری برگزار گردد تا تلفات انسانی به صفر برسد.
0685---0916
* از دولت و دستگاه‌های نظارتی درخواست می‌شود با عوامل گرانی به شدت برخورد کنند تا مردم بتوانند نیازمندی‌های خود را به راحتی و ارزانی تهیه کنند.
9554---0901
* عملیات احداث پل زیرگذر میدان فتح بالاخره به کجا انجامید؟
3755---0912