kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۹۲۴۹
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲

بازداشت مدیرکل وقت اموال تملیکی استان آذربایجان غربی

در پی نابسمانی و تضییع بیت‌المال در اموال سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان آذربایجان غربی مدیرکل وقت اموال تملیکی این استان تحت تعقیب قرار گرفت.




به گزارش خبرگزاری میزان، رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی با اشاره به وضعیت نامناسب انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، از تشکیل پرونده‌ای در این زمینه خبر داد و گفت: در پی نابسمانی اموال سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان و ترک فعل‌هایی که در جهت عدم تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های استان اتفاق افتاده و حتی یک مورد هم آتش سوزی صورت گرفته بود موضوع به سازمان بازرسی محول شد.
ناصر عتباتی افزود: این سازمان گزارش مفصلی از وضعیت انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در گذشته ارائه کرد و این موضوع به لحاظ سهل انگاری و اقداماتی که موجب تضییع اموال قابل توجهی شده بود رسیدگی و پرونده کیفری تشکیل شد. پس از تشکیل پرونده مدیرکل وقت اموال تملیکی استان آذربایجان غربی تحت تعقیب قرار گرفت و با صدور قرار وثیقه به زندان معرفی شد.
به گفته وی، تعیین تکلیف اموال با نظارت دادستانی مرکز استان از یک ماه پیش شروع و درصد قابل توجهی با دستورات قضایی تعیین تکلیف شده‌اند.