kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۹۱۶
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323

* برخی از کسانی که اخیراً مدعی دفاع از مرجعیت شده‌اند حقیقتاً نه اعتقادی به مرجعیت دارند نه به ملت انقلابی! اینها نان به نرخ روز خورند. عملکرد سراسر خباثت‌آلود آنها در گذشته اظهرمن‌الشمس است که بخشی از آن در یادداشت کیهان دوشنبه 10 آبان 1400 جناب آقای شریعتمداری آمده است. آنتن اینها به سوی غرب و کدخدایشان تنظیم شده است و براساس میل آنها می‌چرخند؟!
طورانی- جانباز- فرخی
* مدیر مسئول محترم روزنامه با یادداشت اخیر خود تحت عنوان «دفاع از مرجعیت به گروه خونی شما نمی‌خورد» خیلی خوب برنامه اصلاح‌طلبان غرب‌گرا را در عملیات فریب افکار عمومی جامعه با سوءاستفاده از جایگاه مرجعیت شیعه که به آن اعتقاد ندارند برملا و دست دسیسه‌گران را رو کرد.
0049---0911
* بعضی‌ها گمان می‌کنند اژدهای هفت‌سر داعیه‌دار دروغین اصلاحات مرده است ولی بنده معتقدم این اژدها فعلاً از باب بسته شدن راههای نفوذ بی‌جان و افسرده شده و چه بسا اگر جریان نفوذ را فعال بکنند دوباره زنده شود.
3107---0902
* چند ماهی از شروع به کار دولت جدید نمی‌گذرد در همین مدت کم، شاهد تلاش شبانه‌روزی دولت خدمتگزار برای کاستن از آلام مردم هستیم. به دور از هر نوع مجادله و چاپلوسی تقدیر و تشکر می‌کنیم.
0475---0918
* از آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری انتظار داریم با پاکسازی دولت از عناصر اصلاح‌طلب اشرافی و جایگزین کردن نیروهای انقلابی متخصص و متعهد تحول اساسی را در عمل با گوشت و پوست خود لمس کنیم.
6820---0911
* در حالی که زیربار تحمیل FATF نرفته‌ایم دشمن هر از چند گاه به منابع و اطلاعات کشور دستبرد می‌زند و مشکل درست می‌کند. تصور بفرمایید با پذیرفته شدن FATF که دشمن به تمام اصلاحات ما اشراف پیدا می‌کند چه اتفاقی خواهد افتاد.
3755---0912
* از اینکه روزنامه‌های زنجیره‌ای وکیل مدافع تمام قد غرب و آمریکای جنایتکار شده‌اند باید تأسف خورد واقعاً اینها اعتقاد به خدا و قیامت ندارند؟ نمی‌دانند که در آن روز باید از خدا و شهدا خجالت بکشند!؟ وقاحت هم حدی دارد. سال‌ها پیش رهبر معظم انقلاب فرمودند برخی از اینها به پایگاه دشمن تبدیل شده‌اند همین‌ها هستند که به غرب جنایتکار امید و گرا می‌دهند.
علیمردانی
* هدف از تحریم‌های جدید آمریکا به نوعی تحقیر ملت و مسئولان نظام جمهوری اسلامی است. شاید بهتر باشد که دستگاه دیپلماسی به همین علت زمان برگزاری مذاکرات را به تأخیر بیندازد.
9970---0938
* هر روز که جلوتر می‌رویم احساس نیاز به احیاء جهاد سازندگی در ساختار اداری و مدیریتی کشور بیشتر می‌شود. امیدواریم در این دولت برای پیشبرد اهداف نظام این نهاد انقلابی مجدداً شکل بگیرد و شاهد ثمرات آن باشیم.
3138---0919
* معتقدم دولت باید سخت‌گیری نسبت به واکسن نزده‌ها را شروع بکند و محدودیت‌ها برای این قشر بیشتر بشود در یک کلام با آسان‌گیری نسبت به مخالفین سلامت نمی‌شود سلامت کل جامعه را تضمین کرد.
0220---0935
* چرا با افراد بی‌توجه به شیوه‌نامه‌های بهداشتی که موجب به خطر افتادن جان مردم می‌شوند برخورد قانونی نمی‌شود؟ مسئولیت حقوق ضایع شده مردم با کیست؟
2274---0921
* جمعی از خادمان افتخاری حرم حضرت معصومه(سلام‌الله‌علیها) که ساکن تهران هستند و در طول هفته از قطار تهران - قم استفاده می‌کنند، با توجه به اینکه در ساعات تردد آنها هیچ‌گونه قطاری وجود ندارد مدیرعامل محترم شرکت راه‌آهن دستور فرمایند در صورت امکان یک سرویس قطار از تهران به سمت قم از 8 صبح و بالعکس از قم به سمت تهران ساعت 19/30 بعدازظهر برقرار فرمایند.
جمعی از خادمان افتخاری حرم کریمه اهل‌بیت(س)
* قضیه هم‌جنس بودن بیمار و پزشک را باید همه مطالبه و پیگیری بکنند تا این قانون در تمام مراکز درمانی و بهداشتی به اجراء گذاشته شود و تخلفی صورت نگیرد. واقعیت این است که ما خانم‌ها رنج می‌بریم و اذیت می‌شویم.
1756---0919
* شهرداری اصفهان تلفن شماره 137 را برای رسیدگی به انتقادها و پیشنهادات شهروندان اصفهانی در امور شهری اعلام کرده ولی هر بار که تماس می‌گیریم بعد از مدت‌ها انتظار پشت خط به اپراتور وصل می‌شویم. طرح مشکل هم که می‌کنیم با گذشت چند ماه رسیدگی نمی‌شود. خوب است قبل از راه‌اندازی چنین سامانه‌هایی مقدمات و ملزومات آن فراهم شده باشد.
2143---0913
* شورای حل اختلاف بدون رضایت صاحبخانه قرارداد مستاجر را تمدید کرد. از مسئولان دستگاه قضایی درخواست رسیدگی دارم.
1833---0912
* در قسمت غربی شهرک گلستان واقع در منطقه 22 تهران خیابان هوانیروز چند تعمیرگاه خودرو متاسفانه حقوق شهروندی را رعایت نمی‌کنند. آنها پیاده‌رو را مسدود و آلوده و آرامش اهالی و عابرین را خدشه‌دار کرده‌اند. اعتراضات ساکنین به شهرداری منطقه هم تاکنون اثربخش نبوده است. از مسئولین امر درخواست رسیدگی داریم.
جمعی از اهالی محل
* در جاده کشتی‌سازی به بندرعباس برخی مسیر فاقد خط‌کشی و روشنایی است و بسیار خطرناک است. به مسئول ایمنی جاده‌های استان هرمزگان زنگ زدیم ولی هیچ اقدامی نکرد. علتش این است که متاسفانه مدیران به خود زحمت بازدید حضوری نمی‌دهند و اغلب سفرهایشان هم هوایی است و از جاده‌ها خبر ندارند.
9762---0917
* در کلانشهرها در مقایسه با دیگر شهرهای کشور به‌دلیل آلودگی بیشتر هوا باید به موضوع کاشت درخت و توسعه فضای سبز نگاه ویژه صورت بگیرد و هر سال به مقدار فضای سبز این شهرها افزوده بشود.
7819---0922
* افراد بیکار و بدون درآمد جامعه منتظر اشتغال هستند تا بتوانند برای تشکیل خانواده و یک زندگی شاد برنامه‌ریزی نمایند. از وزارت کار و رفاه انتظار می‌رود طرح‌های خود در این زمینه را عملی سازد.
0685---0916
«پاسخ روابط عمومی منطقه 3 شهرداری تهران»
«در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه کیهان 21 مهرماه 1400 با عنوان «سختی رفت و آمد در بزرگراه صدر به علت فقدان یک خروجی» به اطلاع می‌رساند: احداث دسترسی از بزرگراه صدر به بلوار دستواره در سال‌های گذشته مطرح شد و در نهایت به‌دلیل ظرفیت ناکافی بلوار دستواره، خیابان هما و شبکه معابر پیرامون میدان خاش به نتیجه نرسید. شایان ذکر است با هدف بهبود دسترسی از خیابان دیباجی جنوبی نسبت به اعمال جهت حرکتی یک‌طرفه برای خیابان تسلیمی اقدام شد و در شرایط موجود مشکل تردد در شبکه وجود ندارد.»