kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۸۸۲
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸

اخبار کوتاه از فوتبال

 

گل محمدی: تیمی نبودیم که حتی بتوانیم مساوی هم بگیریم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:به تیم آلومینیوم تبریک می‌گویم زیرا خیلی بهتر از ما بازی کرده و بهتر جنگیدند.
گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار مقابل آلومینیوم گفت: اول به تیم آلومینیوم تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم این تیم برای بردن تیم شایسته‌ای بود. ما تیمی نبودیم که حتی بتوانیم مساوی هم بگیریم. حریف خیلی بهتر از ما بازی کرد و جنگید. از موقعیت‌ها هم خوب استفاده کرد و به آنها تبریک می‌گویم. از آن طرف هم ما شرمنده مردم و هواداران شدیم. ما بازی خوبی ارائه نکردیم. نه کیفیت خوبی داشتیم و نه نتیجه خوبی کسب کردیم.
سرمربی تیم پرسپولیس در مورد اینکه به نظر می‌رسد بازیکنان این تیم از نظر روحی مشکل دارند، گفت: دنبال بهانه و علت نیستیم، اما اتفاقات و تصمیم‌گیری‌هایی که برای پرسپولیس در ماه‌های اخیر انجام شده کار را برای تیم سخت کرده است. این را که چرا تیم در این وضعیت افتاده است، نمی‌خواهیم مو شکافانه بررسی کنیم. همه می‌دانند که بعد از پنج دوره قهرمانی جلوی تیم سنگ‌اندازی زیادی می‌شود و دوست ندارند این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد.
امیدوارم اشتباه کنم، ولی شاید خود من هم یکی از پروژه‌ها برای شکست و نابودی پرسپولیس باشم. امیدوارم این اتفاق نیفتاده باشد و اشتباه کنم. وقتی اتفاقات پرسپولیس را کنار هم می‌گذاریم فقط یک دلیل می‌تواند داشته باشد و آن هم این است که اجازه ندهند این تیم موفق شود. الان نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم، بعد از باخت است و شاید خیلی‌ها فکر کنند دنبال بهانه هستیم. همان‌طور که گفتم باید بیشتر تلاش کنیم.
خطیبی: حتی پرسپولیسی‌ها هم به آلومینیوم نمره قبولی می‌دهند
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: به بازیکنان خودم تبریک می‌گویم زیرا یک بحث را انجام دادند و آن هم یک‌دل بودن است.
رسول خطیبی سرمربی آلومینیوم در نشست خبری پس از دیدار مقابل پرسپولیس با اشاره به تمجید گل محمدی از شاگردانش تصریح کرد: گل‌محمدی نسبت به ما لطف داشت. با احترام به تیم پرسپولیس، فکر می‌کنم تماشاگران بازی و حتی هواداران پرسپولیس هم به تیم آلومینیوم نمره قبولی می‌دهند. قول داده بودم بازی زیبایی از آلومینیوم ببینیم که تماشاگران، نمایشی زیبا و تماشاگرپسند از ما دیدند. سرمربی آلومینیوم اراک همچنین ساختار دفاعی تیمش را ستود و گفت: از شکل دفاعی آلومینیوم در سه دیدار گذشته واقعاً راضی هستم. فکر می‌کنم از این لحاظ تا اینجای فصل، نمونه بودیم و به جرأت می‌گویم بهترین شکل دفاعی را در لیگ برتر داریم. بازیکنان آلومینیوم بابت این مسئله تلاش کردند، کارهای تاکتیکی را در زمین انجام دادند و موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم. به همین خاطر خیلی خوشحالم.خطیبی با بیان اینکه آلومینیوم می‌توانست پرسپولیس را با گل‌های بیشتری شکست بدهد، خاطرنشان کرد: خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز را گرفتیم و برد هفته گذشته را ادامه دادیم. باید کاری کنیم که این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد. ما نقاط قوت حریف را خنثی کردیم و به پرسپولیس اجازه بازی‌سازی و موقعیت‌‌سازی ندادیم.
حدادی‌فر: می‌خواهم برابر هواداران خداحافظی کنم
کاپیتان ذوب‌آهن می‌خواهد برابر هواداران این تیم از فوتبال خداحافظی کند. با وجود این‌که باشگاه ذوب‌آهن برای قاسم حدادی‌فر یک مراسم خداحافظی تدارک دیده بود و با هماهنگی با سازمان لیگ این مراسم قرار بود در بازی ذوب‌آهن مقابل سپاهان و دربی اصفهان برگزار شود اما قاسم حدادی‌فر با این مراسم مخالفت کرد و اعلام کرد دوست ندارد به این شکل از فوتبال خداحافظی کند.حدادی‌فر از باشگاه ذوب‌آهن خواست تا این مراسم در زمان دیگری با حضور تماشاگران برگزار شود.
خسرو حیدری مشاور ورزشی آجورلو
در حکمی از سوی مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال؛ خسرو حیدری به عنوان مشاور ورزشی مدیرعامل منصوب شد.خسرو حیدری با انجام ۳۰۴ بازی با پیراهن استقلال، پنجمین بازیکن تاریخ باشگاه استقلال از نظر تعداد بازی است.
اعلام زمان دیدار معوقه از هفته سوم لیگ برتر
زمان مسابقه دو تیم پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان از هفته سوم لیگ برتر فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اعلام شد. مسابقه دو تیم پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان معوقه از هفته سوم لیگ برتر بیست و یکم روز جمعه ۲۱ آبان ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود.این دیدار به دلیل حضور سه بازیکن اصلی پیکان در اردوی تیم‌ملی امید به تعویق افتاده بود.