kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۸۷۱۵
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی



روزهای خوبی تو راهه
نرگس رئیسی: «وقتی رئیس‌قوه قضائیه برای اولین بار با صنعتگران اهوازی جلسه برگزارمیکنه و پای درد و دل‌هاشون میشینه و رئیسی هم به فاصله یک روز برای پیگیری وضعیت زلزله زدگان به خوزستان سفر میکنه یعنی روزهای خوبی برای این مردم درد کشیده تو راهه. این سطح از هماهنگی دو قوه برای ساخت ایران قوی بی‌سابقه است».
اتفاقات خوب در دوره مدیریتی جدید
رضا سیفی: «یکی از اتفاقات خوب و پربرکت در دوره جدید، حضور شهردار تهران در جلسات هیئت دولت است. امروز هم جلسه مشترکی با وزیر محترم راه و شهر‌سازی درباره ساخت مسکن در تهران داشتیم. این همگرایی و هم افزایی نیروهای انقلابی آثار مثبتی برای مردم خواهد داشت».
آمریکا همچنان فشار می‌آورد
مهدی محمدی: «تحریم‌های اخیر خزانه‌داری علیه اتباع ایرانی از حیث تاثیر بر برنامه پهپادی ایران اثری ندارد اما از لحاظ راهبردی دارای این پیام است که آمریکا هنوز فشار را عنصر ضروری مذاکره می‌داند. در میانه تلاش‌ها برای آغاز مذاکرات، طبعا ایران به عمل آمریکا نگاه می‌کند نه ادعاهای آن».
پایان جنگ یمن
احمد خنیفر: «سعودی برای جلب همکاری قبایل مأرب پول و سلاح زیادی بخشید حالا با آزادی این استان به‌ دست انصارالله، هرکدام از قبایلی که با آنها همکاری کند یا سلاح خود را زمین بگذارد، توسط جنگنده‌های سعودی بمباران می‌شود. فتح مأرب نويد بخش پایان جنگ یمن است و از علل طولانی شدن آن هم ترس قبایل از بمباران بود».
بازخواست مسئولان ناکارآمد
امیرحسین آزاد مرد: «‏چه خوب است که مسببان وضع موجود مملکت، محاکمه و مجازات شوند تا دیگر هیچ مسئولی در این کشور، صندلیِ خدمت به مردم (این ولی نعمتان انقلاب را)، تختِ پادشاهی، مسندِقدرت و اریکه سلطنتیِ خود و خاندانش تصور نکند!»
آبروی تاریخ رو هم بردید
کاربری نوشت: «به تاریخ باستانمون افتخار هم بخوایم بکنیم به پادشاه بزرگ هخامنشی که امپراطور روم (غرب) جلوش زانو زد افتخار می‌کنیم، نه این شاه پلاستیکیا و کوروشِ فیک و رضا پالانی و طرفداراشون که مرید و حلقه بگوش صهیونیست و غربیان!»
ما می‌توانیم
مصطفی عاشوری: «‏خودروی برقیِ ایرانی مجوز شماره گذاری گرفت و قبلاً هم تونسته بودیم ایستگاه شارژرش رو که از سلول‌های خورشیدی و انرژی پاک تأمین می‌شد بسازیم و نشون دادیم که وقتی می‌گوییم ‎ما می‌توانیم، توهّم نیست، بلکه واقعیت محض است».
طنز روز
مرتضی قربانی: «پرونده یکی از متهمان اقتصادی ۳۰ هزار صفحه است، آقای قاضی ما حتی قدرت خریدن این حجم از کاغذ رو هم نداریم».