kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۶۵۱۱
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱

کیهان و خوانندگان

 

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
سامانه پیام کوتاه 30002323

* تیره شدن روابط فرانسه بدعهد با آمریکای جنایتکار دلیل اعتماد به این کشور اروپایی امتحان داده نشود. این مظلوم‌نمایی نشان از شیطان‌صفتی آنها دارد نه صداقت.
5485---0912
* کسانی که در دولت گذشته تا آخرین روز کاری از لغو سند ننگین 2030 امتناع داشتند در حقیقت مصمم بودند این سند خفت‌بار را همچون برجام، قبل از استقرار دولت جدید بر ملت تحمیل کنند، هرچند نتوانستند. اما باید بدانند این عمل شرم‌آورشان در عدم لغو و عمل تحسین‌برانگیز دکتر رئیسی در لغو آن برای همیشه در اذهان ملت ایران ضبط و در تاریخ ثبت گردید.
نوربخش - مشهد مقدس
* دولت باید شکایت‌های خانواده‌های 17 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
3107---0902
* به مدعیان اصلاح‌طلبی که می‌گویند تاریخ مصرف شهدا تمام شده است بگویید تاریخ مصرف کسانی تمام شده که نان نظام را می‌خورند و نوکری بیگانگان را می‌کنند و همین‌طوری که در 8 سال گذشته روشن شد هیچ چیزی هم از طرف کدخدایشان عایدشان نشد! و خسرالدنیا و الاخره شدند؟!
طورانی - جانباز
* جناب آقای اسلامی رئیس سازمان انرژی هسته‌ای! یکی از وعده‌های دکتر رئیسی شفافیت بود. امید است در اجلاس وین با صراحت کامل، مواضع مقتدرانه نظام را مطرح و نتیجه آن را هم به طور شفاف با امت قهرمان ایران در میان بگذارید. بدیهی است جاسوسان حاضر در اجلاس نتیجه اجلاس را با رژیم سفاک صهیونیستی در میان می‌گذارند. بنابراین مردم عزیزمان به این اطلاعات سزاوارترند.
نیک‌نام- قم
* برخی اصلاح‌طلبان ادعا می‌کنند که دستاورد عضویت ایران در شانگهای تدبیر دولت قبل بوده است! دولت قبل اگر توان چنین کاری داشت باک هواپیمای وزیر امور خارجه‌اش معطل بنزین در آلمان نمی‌ماند، در سفر به سازمان ملل از محدوده خط‌کشی شده می‌توانست خارج شود، امارات و دبی حیاط خلوت آمریکای جنایتکار نمی‌شد؟! و 8 سال کشور را معطل برجام و کدخدا نمی‌کرد و این همه خسارت به بار نمی‌آورد!
یک شهروند از تهران
* از دولت مردمی تقاضا می‌شود در استخدام نیرو شرط سنی را افزایش دهند چرا که در این هشت سال سیاه گذشته یا استخدامی نبوده و یا نورچشمی‌ها به نوایی رسیدند و بسیاری از تحصیل‌کردگان جوان از استخدام بازماندند.
4190---0917
* به اعضای محترم کمیسیون عمران مجلس عرض می‌کنم که ما مستأجرین هر ساله باید یک ماه از حقوق خود را برای عقد قرارداد به بنگاه‌های مسکن پرداخت کنیم. آیا رواست چنین فشاری به ما وارد شود؟! لطفا گره این مشکل را باز کنید.
سیدعلی معظم
* معاون وزیر بهداشت در دیدار با جعفر حسین نماینده سازمان جهانی بهداشت نسبت به آپارتاید در واکسن کرونا اعتراض کرد و گفت چرا با وجودی که ده‌ها نوع واکسن برای مقابله با ویروس منحوس ساخته شده است فقط واکسن تولید غربی‌ها مورد تأیید برای سفرهای خارجی ملاک قرار می‌گیرد؟! یعنی غربی‌ها تنها به فکر منافع مادی خود از فروش واکسن‌ها هستند و جان مردم برایشان ارزشی ندارد. خوبست کیهان به این مطلب هم بپردازد.
بیگ‌زاده
* بهترین نوع فرماندهی در یک مجموعه مدیریتی زمانی صورت می‌گیرد که یک مدیر از نفوذ عوامل پنهانی جریان نفوذی که مرموزانه و نقاب‌زده عمل می‌کند در امان باشد.
0478---0936
* از سر دلسوزی عرض می‌کنم با دستورات جدیدی که مبنی برمنع بازداشت موقت و قرارهای سبک از سوی قوه قضائیه صادر شده دست قضات دادسراها بسته شده و سارقین و متخلفین جسور خواهند شد. چگونه ممکن است عفو و یا تخفیف مجازات سارق مسلحی که 24 فقره سابقه سرقت دارد او را از کرده خویش پشیمان سازد. از رئیس محترم قوه قضائیه تقاضا دارم در این مورد بیشتر برای مردم توضیح دهد.
1762---0919
* مسئولین محترم آموزش و پرورش برای آموزش دانش‌آموزان از طریق فضای مجازی در مناطق محروم کشور باید فکر اساسی بکنند. چرا که در صورت عدم رفع موانع عوارض جبران‌ناپذیری پدید خواهد آمد.
6263---0938
* یکی از وعده‌های آقای رئیسی ریاست محترم جمهوری حمایت از بورس و بهبود بخشیدن به وضعیت نابسامان آن بود ولی سرمایه ما مردم در بورس در حال آب شدن است. انتظار داریم کاری صورت گیرد و جلوی ضرر سرمایه‌گذاران ضعیف در بورس گرفته شود.
0324---0912
* مگر نه این است که در این کشور انقلاب شده و نظام فئودالیته ارباب رعیتی از بین رفته پس چرا اجازه داده می‌شود عده‌ای مرفه بی‌درد جامعه برای سودجویی هرچه بیشتر و به قیمت خورد شدن استخوان اقشار ضعیف جامعه دست به احتکار زمین بزنند؟
3029---0903
* در بهشت زهرای تهران کسانی که بدون ماشین هستند برای زیارت اهل قبور خود در قطعات قدیم و جدید به دلیل نبودن وسیله نقلیه عمومی دچار مشکل هستند. مسئولین محترم سازمان بهشت زهرا فکری بکنند.
9239---0922
* وضعیت آسفالت جاده صومعه‌سرا به فومن فاجعه‌بار است. چرا مسئولین امر رسیدگی نمی‌کنند؟ هر روز که می‌گذرد خسارت‌های وارده بر ماشین‌های عبوری این جاده بیشتر می‌شود؟
8890---0936