kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۶۴۹۴
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

دیپلماسی واقعی
سیده راضیه طاهریان:« اینکه کارشکنی‌های آمریکا رو نادیده بگیرن و ماست‌مالی کنن، دیپلماسی نیست؛ دیپلماسی یعنی اینکه بدعهدی‌های آمریکا و هم‌پیمانانش رو در مجمع سازمان ملل، فریاد بزنند.»
خیانت یا ساده‌لوحی؟!


کانال بیداری ملت با انتشار این تصاویر نوشت:« یه روز تیتر زدند امضای کری تضمین، حالا دو تا قاب ساختند که بایدن خندان و هلو میخواد مشکل رو حل کنه و رئیسی مخالف!آقای شرق مردم فراموش نمی‌کنند بدعهدی‌های آمریکا رو... بزک کردن آمریکا و مشکل رو ایران معرفی کردن، خط خیانت است نه ساده‌لوحی!»
علت رویگردانی مردم از اصلاح‌طلبان
محمدعلی وکیلی (چهره سیاسی اصلاح‌طلب): «نقطه شروع رویگردانی مردم از اصلاح‌طلبان آنجا بود که فرصت‌طلبانی به نیابت از جریانات برانداز در نقش سخنگو، اصلاح‌طلبی را مصادره و علیه مبانی اصلاحات همچون مردم محوری و جمهوریت شوریدند و با هزینه از عمر جوانان بیگناه، یک بال مردم‌سالاری را فلج و چوب حراج به اعتماد عمومی و اصلاحات زدند‌.»
یادی از یک عالم عامل
میثم ایرانی: «آیت‌الله فاضل لنکرانی(ره) من ۵۰ سال است دارم اسلام می‌خوانم؛ بگذار خلاصه اش را برایت بگویم: واجباتت را انجام بده، به جای مستحبات، تا می‌توانی به کار مردم برس، کار مردم را راه بینداز. اگر قیامت کسی از تو سؤال کرد، بگو فاضل گفته بود! »
با جوانان کارها دشوار نیست
مصطفی عاشوری:« با تکیه بر توان و تخصص محققان ایرانی ۲۵ مولکول جدید که کاربردهای دارویی دارند در کشور تولید شد تا روند درمان بیماری‌های گوناگون سرعت‌گیرد. دستیابی به توانمندی در تولید داروهای پیشرفته در هر کشور یکی از پایه‌های قدرت محسوب می‌شود.با جوانان کارها دشوار نیست.»
کاش زودتر انجام می‌شد
کاربری نوشت:«با دستور عبدالملکی درمان نازایی هم تحت پوشش بیمه قرار گرفت.چقدر زوجهایی رو میشناسم برای اینکه نتونستن خرج درمانشون رو بدن جدا شدن! اگر آن موقع هم یکی مثل عبدالملکی وزیر بود الان بجای طلاق داشتن برای بچه‌هاشون تولد می‌گرفتن... »
ادای احترام به رزمندگان
یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس با این استوری به استقبال آغاز هفته دفاع مقدس رفت.
الگوی دفاع مقدس
اسرا: «در اوایل جنگ حتی سیم خاردار هم وارد می‌کردیم، اما حالا به جایی رسیدیم که موشک بالستیک تولید می‌کنیم.»