kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۵۸۴۵
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴

اخبار کوتاه از فوتبال

 

قربانی:استقلال بد بسته شده است
کاپیتان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت:روند یارگیری استقلال طی هفته‌های اخیر به شکلی است که بعید است منجر به قهرمانی شود.پیروز قربانی درخصوص حذف استقلال از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این مسئله اتفاقی بود که می‌شد حدس زد و نباید غیر واقعی با مردم صحبت کرد. فوتبال یک اصولی دارد و باید طبق همان اصول کار را پیش برد که چنین باخت‌هایی به وجود نیاید اما متاسفانه این اتفاق برای استقلال افتاد.باز هم می‌گویم نباید خودمان را گول بزنیم. خیلی‌ها انتظار داشتند استقلال مقابل الهلال با نتیجه بدتر شکست بخورد، ما از الهلال در این مدت یک غول ساختیم ولی دیشب دیدیم که این تیم اصلا غول نبود.قربانی درخصوص انتقاداتی که به خریدهای جدید استقلال می‌شود گفت: من هم قبول دارم استقلال بد بسته شده است. روندی که می‌بینیم این است که یارگیری مطلوب نبوده است. همه ما شعور داریم، حمایت هم خوب است ولی واقعیت‌ها هم باید گفته شود. شما بازیکنان جدا شده و بازیکنان جدید را در یک ترازو بگذارید، آیا واقعا سطح فنی آنها با هم یکی است؟ روند یارگیری استقلال روندی نیست که منجر به قهرمانی شود. یکسری جوان جذب شدند که در یکی دو سال آینده جزو نفرات خوب فوتبال می‌شوند مثل امیر حسین حسین زاده که در سایپا مربی او بوده‌ام، ولی آیا فضا برای آنها فراهم است که عملکرد خوبی داشته باشند؟ شما می‌دانید سطح توقع از استقلال بالا رفته و همه می‌خواهند این تیم قهرمان شود چون 9 سال است این تیم موفقیتی در لیگ نداشته است اما سؤالی که برای خود من به وجود آمده این است آیا استقلال می‌تواند با این نفرات با تیم‌های دیگر مدعی رقابت کند؟ در کل روند یارگیری استقلال برای قهرمانی مناسب نیست.
معاون استقلال: باشگاه 98 درصد بازیکنان
مد نظر مجیدی را جذب کرد
معاون باشگاه استقلال گفت:باشگاه 98 درصد بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی را جذب کرد.
ناصر فریادشیران پس از شکست استقلال مقابل الهلال عربستان در مورد اینکه هواداران استقلال نسبت به عملکرد مدیریت باشگاه انتقاد دارند و معتقدند قرارداد برخی بازیکنان تمدید نشد و با برخی توافقات لازم صورت نگرفت، عنوان کرد: بازرسی کل کشور از مدیران عامل باشگاه‌ها دعوت کرد. احمد مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه در جلسه حاضر شد. در آنجا یک شرایط مالی تعیین کردند که باشگاه استقلال هم براساس همان شرایط و مجوز وزارت ورزش عمل کرد. ما نمی‌توانیم بازیکن 25-20 میلیاردی جذب کنیم. بعضی از بازیکنانی که درخواست‌های بالا داشتند را باشگاه نتوانست جذب کند و طبیعی است که باشگاه‌هایی که شرایط مالی بهتری دارند این بازیکنان خوب ما را جذب کردند.فریادشیران در مورد اینکه آیا فرشید اسماعیلی درخواست 20 میلیاردی داشت، گفت: مشکل او مالی نبود. فرشید اسماعیلی بحث انضباطی داشت و باشگاه با او قرارداد نبست.وی در مورد درخواست مالی مسعود ریگی عنوان کرد:‌ او درخواست 15 تا 20 میلیاردی داشت و ما نتوانستیم این مبلغ را فراهم کنیم.وی در پایان تاکید کرد که باشگاه استقلال 98 درصد بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی را جذب کرده است.
اعلام اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم فوتبال ساحلی
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی اعلام شد.
اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی از 6 تا 12 مهرماه در مجموعه ورزشی آزادی (هتل المپیک) برگزار می‌شود.اسامی بازیکنان دعوت شده به این شرح است:مسلم مسیگر، مصطفی کیانی، محمد معصومی زاده، نصراله شهمرادی، احسان درا، محمدجواد خسروی (پارس جنوبی بوشهر)محمد احمدزاده، حسن عبدالهی، آیدین تشنه کام، رضا عباسی (شاهین خزر رودسر)حمید بهزادپور، مصطفی دهقانی، محمدعلی مختاری، عباس رضایی، مهدی شیرمحمدی، علی میرشکاری،‌هادی فرهمند، سیدمهدی میرجلیلی، رضا امیری زاده (گلساپوش یزد)سیدپیمان حسینی، امیرحسین اکبری (شهرداری بندرعباس)محمد مرادی (شهریار ساری)علی درویش متولی، اسحاق مطهری نژاد (شهرداری سمنان)محمدعلی نظرزاده، سعید پیرامون (فرش حداد اصفهان)سجاد عباسی، موحد محمدپور (ایفا اردکان)محمدامین صیادی (پاس گناوه)
انتقال امتیاز استقلال ملاثانی به اهواز
مالک امتیاز باشگاه استقلال ملاثانی از تغییر نام باشگاه به آبی پوشان خوزستان و انتقال امتیاز به شهر اهواز خبر داد.
مهدی علیزاده اظهارکرد: پس از برگزاری جلساتی با مسئولان ورزش خوزستان؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان با خروج امتیاز تیم از خوزستان مخالفت کرد اما در نهایت تصمیم بر این شد که امتیاز از شهر ملاثانی به اهواز انتقال داده شود و نام تیم نیز به آبی پوشان خوزستان تغییر
کرد.
وی درباره انتقال امتیاز به اهواز گفت: باتوجه به اینکه شهر ملاثانی امکانات سخت‌افزاری و زمین چمن مناسب برای برگزاری بازی‌های لیگ یک را ندارد، تصمیم گرفتیم با انتقال امتیاز به اهواز، ادامه فعالیت در شهر اهواز صورت بگیرد. مالک امتیاز باشگاه استقلال ملاثانی خاطر نشان کرد: باشگاه آبی پوشان خوزستان نیز به تازگی توسط خود من تاسیس شده است و اسماعیل سرهنگیان به عنوان قائم‌مقام باشگاه، به زودی کارهای مربوط به انتخاب سرمربی و کادرفنی را برای حضور تیم در لیگ یک کشور انجام می‌دهد.