kayhan.ir

کد خبر: ۲۲۵۸۴۲
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴

حریفان ایران در مرحله دوم والیبال قهرمانی آسیا مشخص شدند

 

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا پاکستان را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.
ملی‌پوشان والیبال ایران در این مسابقه سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 19 و 25 بر 15 پاکستان را شکست دادند تا با سه برد متوالی و کسب 9 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین گروه B به مرحله بعد صعود کنند.تیم ملی والیبال ایران در دو دیدار دیگر مرحله مقدماتی موفق به شکست سه بر صفر تیم‌های هنگ‌کنگ و تایلند شده بود.
هدایت تیم ملی والیبال پاکستان را در این رقابت‌ها رحمان محمدی‌راد مربی بین‌المللی ایران بر عهده‌دارد و این تیم نیز با دو برد برابر تایلند و هنگ‌کنگ و کسب پنج امتیاز به عنوان تیم دوم گروه به جمع هشت تیم برتر مسابقات قهرمانی آسیا صعود کرد. تیم‌های شرکت‌کننده در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا امروز استراحت دارند و ادامه مسابقات از روز پنج‌شنبه پیگیری خواهد شد.
در مرحله دوم این رقابت‌ها تیم‌های اول و دوم چهار گروه مقدماتی در دو گروه E و F به مصاف یکدیگر می‌روند و تیم‌های سوم و چهارم گروه‌های مرحله مقدماتی نیز در دو گروه G و H با هم مسابقه می‌دهند. بدین ترتیب ملی‌پوشان کشورمان در مرحله دوم با تیم‌های پاکستان، چین تایپه و کره‌جنوبی در گروه F رقابت ‌خواهند کرد و تیم ملی والیبال ایران در این مرحله از رقابت‌ها دو مسابقه خواهد داشت که به ترتیب به مصاف تیم‌های اول و دوم گروه D خواهد رفت.
مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با حضور 16 تیم از 21 تا 28 شهریورماه در ژاپن پیگیری
می‌شود.