kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۹۹۰۱
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰

ابتلای ۲۲ فرنگی‌کار تیم ملی جوانان به کرونا!

 


اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با توجه به مثبت شدن آزمایش ۲۲ نفر از اعضای این تیم لغو شد.
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان که قرار بود از شنبه در محل خانه کشتی شهید ابراهیم‌هادی برگزار شود به دلیل مثبت شدن آزمایش کرونای ۲۲ نفر از اعضای این تیم، از سوی فدراسیون کشتی لغو شد. تیم ملی کشتی فرنگی جوانان خود را برای حضور در رقابت‌های جهانی این رشته که اواخر مرداد در کشور روسیه برگزار می‌شود، آماده می‌کند.
روح الله میکاییلی در این باره گفت: واقعا نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد. اردوی ما در اردبیل ۸ روز پیش به پایان رسید و شاید بچه‌ها در آنجا به کرونا مبتلا شدند. البته شرایط در اردبیل خوب بود. نفراتی مثل خسرونژاد و بالی تبار هم که با ما نبودند به کرونا مبتلا شدند. البته به نظر من خوب شد که بچه‌ها الان کرونا گرفتند چرا که دیگر نگرانی بابت ابتلای آنها پیش از مسابقات جهانی روسیه که ۲ ماه دیگر برگزار می‌شود نداریم و حداقل تا ۳ یا ۴ ماه آنتی‌بادی در بدن آنها وجود دارد.
وی درباره برنامه پیش روی تیم ملی با وجود ابتلای ۲۲ فرنگی کار به کرونا، گفت: همه بچه‌ها ۳ روز دیگر در شهرهایشان تست کرونا می‌دهند اگر منفی بود به اردو می‌آیند و اینجا هم یک بار دیگر تست می‌دهند و در صورت منفی بودن وارد اردو می‌شوند. من هم به کرونا مبتلا شده ام و امیدوارم خمه بچه‌ها هر چه زودتر به سلامتی کامل برسند.