kayhan.ir

کد خبر: ۲۱۹۸۳۰
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰

# پرسه ـ در ـ فضای ـ مجـازی

 

رئیسی چگونه پیروز شد؟
مجتبی ثابتی: «رئیسی کار را تمام کرد اما این مسئله دوم هست. مسئله اصلی آن است که نشان داد می‌شود مومنانه از ملت رای گرفت، رئیسی بدون دروغ، تحقیر، تفرعن و هیاهو پیروز شد.»
باید 10 برابر تلاش کنیم
محسن پورپیر: «در انتخابات پیروز شدیم اما 4سال سخت پیش‌رو داریم، دلار۳۰‌،پراید100، تورم و گرانی، آوار‌برداری از زندگی مردم و خرابه‌ای که دولت روحانی ایجاد نموده یک همت جهادی می‌خواهد، اگر تا امروز تلاش کردیم گفتمان ما نمی‌توانیم جایش را به گفتمان ما می‌توانیم بدهد، باید ده برابر برای تحققش تلاش کنیم.»
چون آقای خامنه‌ای گفتند
حجت فقیه با انتشار این تصویر نوشت: «ازش پرسیدن: پدر، شما چرا با این سن و سال و این حال اومدین؟ با زبان ساده و روستایی خودش گفته: آقای خامنه‌ای گفتن همه بیان و رأی بدن. شهرستان بردسیر استان کرمان.»
آقای رئیس‌جمهور آینده، قدر بدانید
امین سرمدی: «علیرغم ۸ سال دفاع مقدسِ مردم علیه دولت تدبیر و امید، تبلیغات وسیعِ دشمنان داخلی و خارجی، وجود ویروس منحوس کرونا و همچنین کارشکنی دولت در رای‌گیری؛ مشارکت حداکثری مردم، عجیب و قابل تقدیره. آقای رئیس‌جمهور آینده؛ اعتماد دوباره مردم را غنیمت بشمارید؛ این مردم بی‌نظیرن!»
پیشنهاد به منتخب مردم
مهدی عرفاتی با انتشار این تصویر نوشت: «جناب آقای رئیسی! پیشنهاد می‌کنم این عکس را در ابعاد بزرگ قاب کنید و در اتاق رئیس‌جمهور جلوی چشمتان نصب کنید.»
پاشنه‌ها را باید کشید
رائفی پور: «پاشنه‌ها را بکشید. تازه اول ماجرا است، کلی کار عقب مانده داریم. باید شبانه‌روزی و با تمام توان تلاش کنیم. باید قدر این مردم با مرام و معرفت را دانست. انتخابات و کشمکش‌های آن تمام شد. همه ما با هم برادر و هموطنیم، وقت گله‌مندی و عقده‌گشایی نیست.»
شرط جالب بخشیدن مهریه

یکی از بانوان کشورمان با انتشار تصویری از نامه خود برای بخشیدن نیمی از مهریه‌اش نوشت:«به نیت ظهور امام زمان و ناراحتی دشمنان تنها کشور شیعه، نصف مهریه‌ام رو به همسر سرسختی که به هیچ عنوان حاضر به رای دادن نمیشد بخشیدم.»
ضد انقلاب‌های وحشی
کاربری نوشت:«همیشه گفتم، اگه ایران دست ضد انقلابا بیفته، همون روز اول، افرادی را که عقاید مخالفی باهاشون دارند را به رگبار میبندن و امروز با چشم خودم دیدمشون این داعشی مسلک‌ها را در آلمان.
مثل کفتار می‌خواستند رای دهندگان را تکه پاره کنند که اگر پلیس نبود همینکار را می‌کردند.»
وطن‌پرستی به هزینه دادن است
محسن مهدیان:«وطن‌پرستی به هزینه دادن است. برنده‌های واقعی انتخابات: ایرانیان خارج از کشور که در حلقه منافقین و اوباش رای دادند. برخی چهره‌ها که دعوت به مشارکت کردند و ناسزا شنیدند. آنها که حلقه نزدیکان خود را شکستند و پای صندوق رفتند.و همه آدمهایی که برای مشارکت و رونق صندوق عمر و آبرو گذاشتند.»
ما پیروز شدیم
محمد حسین زاده:«ما پیروز شدیم. ما یعنی همه آنهایی که به رئیسی و همتی و رضایی و قاضی زاده رای دادند.ما پیروز شدیم بر پول‌های نفت سعودی و تزویر انگلیس و شیطنت آمریکا و رذالت صهیونیست‌ها.ما پیروز شدیم و پای صندوق رای یک ملت بودیم و شنبه بعد انتخابات باز هم یک ملتیم برای بهتر شدن ایران.»